کاهش استخدام در صنعت لجستیک در ماه می

0
85

شرکت‌هایی که در خط مقدم زنجیره‌های تأمین و صنعت لجستیک قرار دارند، در ماه می، به دلیل بروز نشانه‌هایی مبنی بر کاهش رونق در تقاضای تجارت الکترونیک و تغییر هزینه‌های مصرف‌کنندگان از کالا به خدمات، استخدام های جدید را به تعویق انداخته‌اند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از wsj، بر اساس آمارهای اولیه استخدامی که روز جمعه منتشر شد، شرکت‌های حمل‌ونقل، انبارداری و تحویل مجموعاً 32900 شغل اضافه کردند که از 44700 شغل در آوریل کمتر است.

کاهش استخدام در صنعت لجستیک

این شرایط زمانی رخ داد که اقتصاد ایالات متحده در ماه می 390000 شغل ایجاد کرد که با کندترین سرعت رشد در بیش از یک سال گذشته بوده اما هنوز بسیار بالاتر از ایجاد اشتغال قبل از همه گیری است.

شرکت‌های حمل و نقل در ماه گذشته 13,300 شغل ایجاد کردند و در سال گذشته بیش از 70,000 شغل را به وجود آورده‌اند؛ زیرا اپراتورها تلاش کرده‌اند تا با تقاضا مطابقت داشته باشند.

به نظر می‌رسد کمبود قطعات و تأخیر در تولید مانع رشد بیشتر می‌شود.

FTR Transportation Intelligence روز جمعه اعلام کرد که سفارشات اولیه آمریکای شمالی برای کامیون‌های سنگین کلاس 8 به 13300 در ماه می‌کاهش یافته که نسبت به ماه مشابه سال گذشته 43 درصد کاهش داشته و پایین‌ترین سطح برای سفارشات از نوامبر 2021 است.

شرکت Amazon.com که بخش اعظم استخدام و رقابت کارگران در بازار لجستیک را هدایت می‌کند، اخیراً اعلام کرد که گسترش شبکه مراکز توزیع و عملیات تحویل خود را متوقف می‌کند.

در بحبوحه رکورد استخدام در ایالات متحده، اقتصاددانان پیش بینی می‌کنند به دلیل تورم بالا، فروش بازار و ریسک‌های رکود، رشد نیروی کار آمریکا  به چالش کشیده می شود.

تجارت الکترونیک و ارسال بسته‌ها به دلیل رشد شدید خرید آنلاین در طول همه‌گیری کووید-19 افزایش یافته بود. اما به نظر می‌رسد مصرف کنندگان در حال بازگشت به فروشگاه‌ها هستند و خرده فروشان بزرگ از جمله آمازون گزارش داده‌اند که رشد فروش آنلاین آن‌ها کاهش یافته است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها