برنامه ای کاربردی برای یادداشت برداری شما

0
861

کالاسودا  نرم افزارهای مربوط به نوت برداری و یادداشت نویسی از جمله مواردی است که در گوشی هوشمند هر کاربری مورد نیاز  است؛ اپلیکیشن هایی با حجم کم که به نوشته ها و یادداشت ها نظم می بخشند.

در حال حاضر کاربران برای انجام تمامی کارهای روزانه خود از گوشی های هوشمندشان استفاده می‌کنند. به عنوان یکی از مهمترین این کارها می توان به یادداشت برداری اشاره کرد که به کمک گوشی های هوشمند، انجام آن بدون نیاز به قلم و کاغذ ممکن شده است. اپلیکیشن‌هایی همچون colornote مملو از امکانات مختلف بوده و کاربران می‌توانند در آنها به نوشته‌های خود فایل‌های مختلف صوتی و تصویری را ضمیمه کنند.

 این برنامه های یادداشت برداری یک جایگزین دیجیتال برای قلم و کاغذ ارائه می دهند که می تواند با همه دستگاه ها هماهنگ بوده و در هر مکانی قابل دسترسی است. مزایای صوتی و تصویری، جست و جو و ادغام آن با دیگر نرم افزارهای رایج همانند مایکروسافت آفیس نیز از دیگر ویژگی هایی است که هر فردی را علاقه مند به استفاده از این اپلیکیشن ها می‌کند.

 با وجود این، کاربران برخی مواقع تنها به یک ابزار ساده و سریع برای یادداشت برداری نیاز دارند. اما اپلیکیشن های ساده یادداشت برداری باید دو ویژگی مهم داشته باشند؛ دسترسی و استفاده سریع یکی از مهم ترین ملاک‌ها برای انتخاب اپلیکیشن های ساده یادداشت برداری است. کاربر فارغ از سیستم عامل باید بتواند خیلی سریع نرم افزار را باز کرده و خیلی سریع تر از آن یادداشت خود را ایجاد کند.

اپلیکیشن ColorNote یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین برنامه های یادداشت برداری موجود برای سیستم عامل اندروید است. با استفاده از این برنامه می‌توانید علاوه بر یادداشت برداری، نسبت به ساخت لیست های مختلف (مثلا لیست کارهایی که باید انجام دهید) وارد عمل شوید. برنامه ColorNote از قابلیت های شخصی سازی مختلفی هم بهره می‌برد و کاربر را قادر به تغییر تصویر و رنگ پس زمینه می‌کند. به گونه ای که شما می توانید برای هر کدام از نوت ها و یادداشت های خود رنگی به خصوص را برگزینید تا هنگام انتخاب آنها با مشکل مواجه نشوید.

از دیگر ویژگی های مطلوب این اپلیکیشن می توان به مواردی همچون پشتیبانی از تقویم، پشتیبان گیری از یادداشت ها به صورت آنلاین و آفلاین و … اشاره کرد. ضمنا این برنامه به صورت رایگان عرضه شده و قابل دانلود است. پس می توان ColorNote را به عنوان یکی از بهترین برنامه های Notepad (نوت پد) اندروید دانست. این برنامه بسیاری کاربردی هم برای اندروید و هم برای سیستم عامل ios عرضه شده است و شما می توانید آن را از فروشگاه های استور دانلود کنید. نظر شما در مورد برنامه های یادداشت برداری چیست؟

 

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها