برنامه سونی برای رونمایی هم زمان سه نسخه از گوشی‌های 2021 خود

0
32837

در گذشته، سونی یکی از معدود کمپانی‌های بوده که گوشی‌های پرچمدار خود را در دو نسخه‌ی کامپکت و پرچمدار عرضه می‌کرد. بعدها این رویکرد خود را کنار گذاشت. اما شایعه‌های اخیر، حاکی از احیای یک روند است و طبق اطلاعات سونی قرار است نسخه‌های کامپکت و پریمیوم پرچمداران خود را همزمان عرضه کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، اگر اطلاعات درست باشد، در اوایل سال 2021 شاهد رونمایی از سه دستگاه اکسپریا به صورت همزمان خواهیم بود: نسخه کامپکت، معمولی و نسخه‌ی بزرگتر. این تصمیم سونی با توجه به عقب ماندن آن بازار گوشی‌های هوشمند و کمپانی‌های سامسونگ؛ اپل و گوگل منطقی است.

تغییر نام سونی برای اولین بار در 60 سال گذشته

طبق گفته سونی چین، در جلسه سالانه سهامداران، سهامداران پیشنهاد تغییر نام شرکت به ” Sony Group ” را تصویب کردند. تغییر نام در آوریل 2021 عملی خواهد شد. این اولین بار است که این شرکت در 60 سال گذشته نام خود را تغییر می‌دهد.

کنیچیرو یوشیدا، مدیر اجرایی سونی گفت: “ما تصمیم گرفتیم که این شرکت را به گروه سونی تغییر نام دهیم؛ زیرا می‌خواهیم به منظور ترویج توسعه و پیشرفت کار، پرتفوی مشاغل خود را متنوع‌تر کنیم.”

در ابتدا نام اصلی سونی ” Tokyo Telecommunications Industry Co., Ltd ” بود و این نام در سال 1958 به “سونی” تغییر یافت. در آن زمان، نام “سونی” بیانگر جاه طلبی بنیانگذاران Akio Morita برای ترویج یک برند جهانی بود. یوشیدا معتقد است که تغییرات آینده، شرکت را به مرحله جدید بعدی سوق خواهد داد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها