برنامه های سونی در نمایشگاه E3 2018

0
700

کالاسودا – بزرگترین کنفرانس سالانه بازی یعنی نمایشگاه E3 ماه آینده برگزار خواهد شد و طبق اعلانیه هایی که شرکت سونی آنها را منتشر کرده قرار است تمرکز بیشتری بر روی بحث Deep Dives یا نگاه عمیق داشته باشد.

شاون لیدن، مدیر استودیو بازی سونی، در جدیدترین قسمت پادکست خود جزئیات کنفرانس خود را مشخص کرد و عنوان کرد که امسال سونی رویکرد متفاوتی نسبت به سالهای گذشته برای نمایشگاه در پیش خواهد گرفت.

جلسه قبلی سونی به بازخوانی و تجدید اموری که قرار است طرفداران از سونی انتظار داشته باشند گذشت. انها در پلی استیشن ۴ باید منتظر بازیهای انحصاری همانند Death Stranding و اسپایدرمن باشند.

طرفداران باید منتظر این باشند که در E3 نگاهی عمیق به بازیهای آینده شرکت سونی بیاندازند و محتوایی شگفت انگیز پیش چشمان خود ببینند.

ا توجه به صحبت‌های شاون لیدن، تصور می‌کنیم امسال با مراسمی مثل کنفرانس‌های سال گذشته و معمول E3 روبرو نشویم. ممکن است کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018 شبیه به کنفرانس PlayStation Experience پارسال باشد و فقط روی چند بازی تمرکز کند.

سونی همچنین توجه ویژه ای به بازیهای خانگی همانند Ghost of Tsushima و The last of Us Part 2 خواهد داشت. هواداران میتوانند پای بررسی دقیق هر بازی در حال پیشرفت بنشینند و درک بهتر از دیدگاه توسعه دهنده را بدست اوردند.

سونی همچنین در وبلاگ پلی استیشن خود تاکید کرد که هواداران طی این نمایشگاه به جزئیاتی بیشتر در مورد بازیهای مورد علاقه خود میرسند. نمایشگاه E3 روز دوشنبه ۱۱ ژوئن ساعت ۶ بعدازظهر در PDT برگزار خواهد شد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید