اسامی برندگان جوایز CES 2020

0
1434

بعد از چند ساعت بحث و و گفتگو، سردبیران Engadget تصمیم گرفتند بهترین‌های CES 2020 را انتخاب کنند. همه ساله این کار توسط انگجت تحت عنوان جوایز بهترین‌های CES منتشر می‌شود.

به گزارش از کالاسودا و به نقل از انگجت، در لیست زیر اسامی برندگان برای هر گروه فناوری و همچنین بهترین بهترین‌ها و انتخاب مردمی قرار دارد. به همه برندگان و فینالیست‌ها تبریک می گوییم!

بهترین‌های CES 2020

بهترین فناوری دسترسی پذیر Accessibility :  سمعک Phonak Virto Black

فناوری شنوایی در CES امسال یک مقوله جدی است و Phonak با یک پیشنهاد خوب به نام Virto Black در این زمینه فعالیت کرده است. این یک سمعک خوب است و از طراحی مدرن بهره گرفته که تعادل خوبی بین زیبایی و راحتی ایجاد می‌کند. این محصول ویژگی‌های مانند شنوایی بلوتوثی، انتقال تماس و لوازم جانبی هوشمند، قابلیت تقویت شنوایی را ارائه می‌دهد.

بهترین استارآپ: Hydraloop

Hydraloop فقط یک دکوراسیون برای منازل مدرن نیست؛ بلکه یک سیستم تصفیه آب بسیار پیشرفته است. پس از نصب در خانه، فاضلاب خروجی را از شش روش تصفیه کرده و به استریل کردن آب می‌پردازد، که می‌توان آب بازیافتی را در توالت‌ها، ماشین لباسشویی‌ها، استخرها و حتی در باغ‌ها استفاده مجدد کرد.

بهترین محصول دیجیتال سلامت و تناسب اندام: Withings ScanWatch

این گجت ممکن است مانند یک ساعت آنالوگ به نظر برسد، اما ScanWatch با ارائه Withings یک ابزاری کامل برای پیگیری سلامت کلی بدن شما تهیه کرده است. یک سنسور ضربان قلب که نحوه عملکرد قلب شما را بررسی می‌کند، و اگر فعالیت قلبی غیر طبیعی داشته باشید به شما تذکر می‌دهد. همچنین این ابزار می‌تواند خواب شما را ردیابی کند. با توجه به این ویژگی‌ها کاملاً مشخص است که Withings ScanWatch لایق عنوان بهترین محصول دیجیتال سلامت و تناسب اندام CES است.

بهترین فناوری پوشیدنی: Olive Union Smart Ear

Olive Union Smart Ear یک سمعک است که به عنوان یک هدفون بی سیم واقعی قابل استفاده است. این دستگاه مقرون به صرفه‌تر از سمعک است، اما هنوز هم ویژگی‌های ممتازی مانند پخش موسیقی، حالت‌های مختلف گوش دادن و تماس بدون دخالت دست را فراهم می‌کند.

بهترین فناوری حمل و نقل: Wallbox Quasar

Wallbox Quasar یکی از فناوری‌های جالب در خودروهای برقی است. صفحات غول پیکر الکترونها که در گاراژ شما نصب می‌شوند و نحوه نیرو دادن به خانه و وسایل نقلیه برقی را تغییر می‌دهند.

بهترین محصول سینمای خانگی: Dolby Vision IQ

Dolby Vision IQ قابلیت خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد و آن مشخصات پیشرفته Dolby برای ایجاد و نمایش محتوای HDR است. ویژن آی کیو انواع مختلفی از محتوا مانند ورزش‌های اکشن، فیلم‌های مستند یا فیلم‌ها با تنظیمات اختصاصی را ارائه می‌دهد و شما تجربه بهتر و دقیق‌تری خواهید داشت.

بهترین محصول خانگی: Weber Connect Smart Grilling Hub

این دستگاه یک باربیکیو و ایده خوب برای حیاط خلوت شما است. این دستگاه دارای چهار سنسور دما است که داده‌ها را به یک برنامه روی تلفن شما منتقل می‌کند. از آنجا شما می‌توانید دمای محیط کوره و همچنین نحوه پخت چندین نوع گوشت مختلف را به طور همزمان بررسی کنید.

بهترین گوشی همراه: Samsung Galaxy Note 10 Lite

گلکسی نوت 10 سامسونگ زمانی که در سال 2019 به بازار عرضه شد یک گوشی هوشمند خیره‌کننده بود و اکنون این کمپانی در حال ساخت نسخه‌ای است که افراد بیشتری توانایی خرید آن را دارند. گلکسی نوت 10 Lite جدید دارای یک صفحه نمایش بزرگ، زیبا، یک پردازنده اگزینوس جذاب، برخی نرم افزارهای هوشمندانه و البته یک S Pen قلم است. این گوشی قابلیت‌ها و ویژگی‌های یک گوشی پرچمدار را با هزینه کمتر در اختیار شما قرار می‌دهد.

بهترین تلویزیون: تلویزیون‌های OLED سری CX الجی

مجموعه‌های OLED الجی سال‌ها در میان تلویزیون‌های مورد علاقه ما بوده و در سال 2020 نیز از این قاعده مستثنی نیست. الجی تعداد زیادی از ویژگی‌های جدید مانند پشتیبانی NVIDIA G-Sync را به این سری اضافه کرده است که باعث می‌شود بازی‌های شما یکنواخت‌تر به نظر برسند و حالت فیلم ساز آن بسیار جالب توجه است. LG همچنین برای شارپ کردن اشیاء و بهبود جزئیات در فیلم شما، پردازش تصویر را بهبود بخشیده است. این واقعاً جای تعجب دارد که چرا بسیاری از شرکت‌های تلویزیونی به جای اینکه از کیفیت OLED استفاده کنند؛ تلویزیون‌های 8K را دنبال می‌کنند.

بهترین محصول گیم: Razer Kishi

بله، بازی‌های هوشمند زیادی با کنترل‌های لمسی عالی وجود دارد. اما گاهی اوقات شما دوست دارید به آسانی و با کنترل بیشتر و تنها با حرکت دادن انگشت شست و فشار دادن دکمه‌ها بازی کنید. به این منظور کنترلر Kishi Razer ارائه شده است. این وسیله مستقیماً به آیفون یا تلفن هوشمند اندرویدی شما (بدون نیاز به بلوتوث) وصل شده و با کمترین تأخیر تجربه لذت بخشی به شما می‌دهد.

غیر منتظره‌ترین محصول: خودرو مفهمومی Vision-S سونی

سونی با ارائه تلویزیون‌های جدید، بلندگوها و یا شاید ارائه یک تلفن هوشمند گاه به گاه نیاز مصرف کننده را به خوبی پاسخ می‌دهد. اما امسال به طرز معجزه‌آسایی، سونی موفق شد یک خودرو برقی بسازد و آن را از همه مخفی نگه دارد. این خودرویی نیست که بتوانید آن را بخرید، اما نشان دهنده قدرت سونی در زمینه‌ی جدیدی است.

بهترین فناوری ورزشی: Insta360 One R

Insta360 قبلاً به دلیل تکنولوژی عالی برای تثبیت کننده ویدیو شناخته شده بود و اکنون با ارائه یک دوربین ماژولار یک قدم جلوتر رفته است. این تثبیت کننده به شما این امکان را می‌دهد بین یک حالت 360 درجه، یک مود فوق العاده 4K جابجا شوید. شما می‌توانید دستگاه را با توجه به نیاز خود تنظیم کنید و از آن برای ثبت عکسهای سه بعدی 180 درجه یا فیلمبرداری از هواپیماهای بدون سرنشین 360 درجه استفاده کنید. این یک دوربین کاملاً اکشن و بلند پروازانه است.

بهترین تبلت با کامپیوتر خانگی: Dell XPS 13 (2020)

Dell’s XPS 13 اولین بار جایزه بهترین CES را در سال 2015 کسب کرد و اکنون با نسخه 2020 خود دوباره به این پیروزی رسیده است. مدل جدید دارای صفحه نمایش بلندتر و راحت‌تر 16:10 است و حتی حاشیه‌های نازک‌تری نیز به ارمغان می‌آورد.

بهترین ربات یا هواپیمای بدون سرنشین: Zero Zero Robotics V-Coptr Falcon

هواپیمای بدون سرنشین جدید Zero Zero Robotics شبیه بقیه نیست. فرم تازه V-Coptr Falcon نه تنها جالب به نظر می‌رسد بلکه به شما کمک می‌کند تا 50 دقیقه در هوا پرواز کنید؛ حدود 20 دقیقه بیشتر از بیشتر رقبا. برای جلوگیری از موانع از دو دوربین جلویی استفاده می‌کند و یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی برای عکسبرداری 4K در آن به کار گرفته شده است.

بهترین محصول در زمینه پایداری و محیط زیست: Hydraloop

Hydraloop یک بازیافت کننده آب خانگی است که می‌تواند 85 درصد آب مورد استفاده در خانه را بازیافت کند و 45 درصد آب مصرفی را کاهش دهد. این واحد در حالیکه 4000 دلار قیمت دارد و ارزان نیست اما می‌تواند با صرفه جویی در آب این هزینه را به شما برگرداند.

بهترین بهترین‌ها: Hydraloop

Hydraloop دوباره پیروز می‌شود! 15 برنده در رده‌های مختلف وجود دارند و همه برندگان به تنهایی بهترین هستند اما هیدرولوپ آرای تیم ما را با فاصله قابل توجهی به دست آورد. Hydraloop پتانسیل دارد که مصرف آب خانگی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و یکی از اثرات اجتناب ناپذیر تغییرات اقلیمی یعنی کمبود آب را حل کند.

انتخاب مردمی: Razer Kishi

در نظرسنجی مردم امسال بیش از 20000 نفر رأی دادند و برنده مشخص است: Razer Kishi با بیش از 5000 رأی.  این کنترلر بازی بیش از 21 درصد از نتایج کل را به خود اختصاص داد. مقام دوم تنها کمی بیش از 1000 رأی کسب کرد. تبریک به Razer!!!

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها