بهترین اسپیکرهای بی‌سیم خانگی داخل قفسه کتابخانه

0
801

اسپیکرهای بی سیم خانگی برای کسانی خوب است که می‌خواهند راحتی استفاده از سیستم‌های بلوتوثی و یا وای-فای را با کیفیت دستگاه‌های پخش استریو ترکیب کرده و در یک دستگاه داشته باشند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، این اسپیکرها به شما اجازه می‌دهند دستگاه‌های مختلفی مثل تلویزیون، کامپیوتر، گوشی‌های هوشمند و یا حتی دستگاه پخش نوار خود را به آنها وصل کرده و از کیفیت عالی صدای آنها لذت ببرید.

شما می‌توانید این اسپیکرها را با فاصله از هم در محیط منزل یا محل کار خود قرار داده و یک صدای استریو طبیعی ایجاد کنید.

علاوه بر آن، این اسپیکرها خیلی بزرگ‌تر هستند و می‌توانند صدای بیس عمیق‌تر و قدرتمندتری تولید کنند. همین هم آنها را از اسپیکرهای All-in-One خیلی بهتر می‌کند.

نحوه‌ی انتخاب

امروزه انواع مختلفی از این اسپیکر ها با قابلیت ها و کیفیت های مختلف در دسترس همگان هستند.

به همین دلیل هم برای این مقاله، ما تصمیم گرفتیم که فقط مدل هایی را بررسی کنیم که دست کم قابلیت اتصال بلوتوث را داشته باشند.

اسپیکرهایی که در این مقاله به شما پیشنهاد می‌کنیم، بازه‌ی قیمتی بین 250 تا 800 دلار دارند.

 

انتخاب ما: Edifier 1000DB

این محصول دقیقا همان چیزی است که یک اسپیکر بی سیم خانگی باید باشد. این اسپیکر همه چیز از بلند گو های با کیفت و دارای بالانس خوب تا آمپلیفایر، بلوتوث و پورت های مختلف را روی خود دارد.

این اپیکر 13.3 اینچ ارتفاع، 11.5 اینچ پهنا و 7.9 اینچ عرض دارد. بلندگو های این دستگاهصدای بسیار عالی دارند، اما ممکن است ابعاد آنها برای کامپیوتر های رومیزی و قفسه های خانه زیادی بزرگ باشند.

طراحی ظاهری این اسپیکر ها بسیار عالی است و حاشیه های کنار و بالای آن از چوب واقعی ساخته شده است که حس و حال خوب اسپیکر های گران قیمت و لوکس دهه‌ی 90 را منتقل می‌کند.

 

انتخاب خوب دیگر: Audiengine HD3

این اسپیکر کوچک به ابعاد 7 اینچ ارتفاع، 5.5 اینچ پهنا و 4.25 اینچ عرض، محصولی کاملا متفاوت از انتخاب برتر ما است.

این اسپیکر در حدود یک هفتم مدل Edifier S1000DB است و صدای بسیار تمیز و شفافی را تحویل شما می‌دهد. با این حال بیس و عمق صدای این اسپیکر اصلا در حد آن مدل نیست.

این مدل همچنین پورت های مختلفی از جمله خروجی هدفون، ورودی USB و رابط ساب ووفر را دارد.

 

انتخاب خوب دیگر: Klipch R-51PM

این اسپیکر با انواع پورت های کاربردی مثل Phono، USB، اپتیکال دیجیتال، آنالوگ و خروجی ساب ووفر، یکی از جامع ترین انتخاب های ما در این لیست محسوب می‌شود.

با این حال این جامع بودن ضربه‌ی بزرگی را در بخش صدا به آن وارد کرده است و آنرا با اختلاف کمی در پشت Edifier S1000DB قرار می‌دهد.

با این حال دای تولید شده توسط این اسپیکر کاملا طبیعی و زیبا است و فقط عمق و بیس پایین تری دارد.

این اسپیکر ظاهری مدرن تر از انتخاب اصلی ما دارد و ابعاد آن نسبت به آن مدل، کمی کوچک تر است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها