برکناری رئیس حقوقی آلفابت به علت سوء رفتار

0
331

دیوید دراموند (David Drummond) ، رئیس حقوقی آلفابت گوگل این شرکت را ترک می کند. دراموند متهم به سوء رفتار جنسی بوده و به این خاطر از شرکت کنار گذاشته می شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت ، وکیل ارشد  کمپانی آلفابت گوگل در حال ترک این سازمان است؛ اقدامی که به دلیل سوء رفتار و رابطه خارج از ازدواج این وکیل به وقوع پیوسته است.

براساس پرونده ، دیوید دراموند در تاریخ 31 ژانویه از این شرکت برکنار خواهد شد.

بنا بر گزارش ها ، آلفابت در حال تحقیق در مورد نحوه رسیدگی به ادعاهای مربوط به سوء رفتارهای جنسی علیه دراموند و سایر مدیران است. بنا بر گزارش ها ، گوگل قصد داشت با پرداخت  90 میلیون دلار به فرد  مورد نظر او را از شکایت منصرف کند.

فوربز گزارش داد كه دراموند در یک یادداشت به همكاران اعلام کرده بود که “زمان مناسب برای من فرا رسیده تا  راهی برای نسل بعدی رهبران  باز کنم”. وی  علت کناره گیری از شرکت را  به تصمیم دسامبر بنیانگذاران گوگل لری پیج و سرگی برین مبنی بر واگذاری رهبری این شرکت به ساندر پیچای ، مدیر عامل گوگل مرتبط دانسته است.

در زمینه سوء رفتارها در شرکت های بزرگ و در طی سالیان اعتراض های زیادی صورت گرفته است. در سال 2018  تعداد 20000 کارگر گوگل برای اعتراض به نحوه رسیدگی به این آزار و اذیت ها،  تظاهرات کردند.

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها