بزرگترین رقیب اوبر در هند به استرالیا هم رسید

0
449
بزرگترین رقیب اوبر در هند به استرالیا هم رسید|کالاسودا

بزرگترین رقیب اوبر در هند به استرالیا هم رسید|کالاسوداکالاسودا – شرکت اولا که بزرگترین رقیب اوبر در هند است، بازار خود را به استرالیا هم گسترش داده است.

اوبر باید خود را آماده رویایی با رقیبان بزرگتری کند. برای اولین بار غول مسافربری آنلاین هندی به نام اولا، بازارهای خود را فراتر از مرزهای هندوستان برده است. این شرکت بیان کرده است که برنامه دارد اوایل سال ۲۰۱۸ سرویس خود را در استرالیا نیز دایر کند و تا کنون نیز قراردادهایی را با رانندگان در سیدنی، ملبورن و پرت به امضا رسانده است.

اخرین رقیب اوبر در استرالیا، شرکت تاکسیفای بود که ماه دسامبر در سیدنی شروع به کار کرد. اولا در سایت خود بیان کرده است که اولا در ابتدا ۷٫۵ درصد حق کمیسیون از رانندگان میگیرد و این رقم کمتر از رقم ۱۵ و ۲۵ درصدی است که به ترتیب تاکسیفای و اوبر از رانندگان میگیرند. همین عامل میتواند رانندگان بیشتری را به سمت همکاری با اولا سرازیر کند.

Ola_cabs1|کالاسودا بهاویش اگاروال، مدیرعامل و موسس این شرکت میگوید: ما در مورد آغاز به کار اولا در استرالیا بسیار هیجان داریم و پتانسیل زیادی در این کشور برای به اشتراک گذاری اکوسیستم سرویس خودرویمان میبینیم که میتواند از تکنولوژی و نوآوری استقبال کند. ما با تمرکز قوی بر شرکای راننده مان و جامعه در بازه وسیع، در پی خلق تجربه مسافرت با کیفیت بالا برای شهروندان و کمک به مشارکت در اکوسیستم حمل و نقل سالم در استرالیا هستیم.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها