بزرگترین مانیتور گیمینگ دنیا در ایران

0
651
بزرگترین مانیتور گیمینگ دنیا در ایران|کالاسودا

بزرگترین مانیتور گیمینگ دنیا در ایران|کالاسوداکالاسودا – مانیتور C49HG90 سامسونگ در ابعاد ۴۹ اینچی و با صفحه نمایشی خمیده و فوق‌ عریض طراحی و تولید شده است.

 انحنای ۱۸۰۰ میلی‌متری پنل و صفحه نمایش فوق‌ عریض و بزرگ مانیتور C49HG90 دنیایی جدید از تجربه بازی‌های دیجیتالی را به روی گیمرها باز می‌کند. دنیایی که در آن امکان تمرکز و هیجان بیشتر در بازی‌ها فراهم شده است.  یکی از ویژگی‌های تحسین شده C49HG90، بهینه‌سازی تصاویر براساس ژانرها و سبک‌های مختلف بازی‌هاست. در این مانیتور کالیبراسیون دقیقی صورت گرفته تا با تغییر مواردی مثل سطح گاما، میزان روشنایی، نسبت کنتراست، وضوح و مقدار رنگ، بهترین و عالی‌ترین تصویر در هر سبک بازی به چشم گیمر منتقل شود.

 همچنین انجام بازی در اتاق‌های تاریک ممکن است برای چشم ‌ها خسته‌کننده باشد به همین دلیل حالت eye-saver در مانیتورهای C49HG90 قرار داده شده تا با فعال کردن آن از انتشار نور آبی جلوگیری شود و چشم‌ ها راحتی بیشتری داشته باشند.

 علاوه بر این با فعال کردن حالت Flicker Free نور پس زمینه کاهش یافته و خستگی چشم‌ها کمتر می ‌شود. شرکت سامسونگ اعلام کرده که قصد دارد به زودی جدیدترین مانیتور خود را به بازار ایران معرفی کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها