بسته هایتان را با قفل هوشمند ارسال کنید

0
551

کالاسودا – قفل هوشمند Boxlock home با این هدف طراحی شده است که از بسته هایی که به درب منازل و محل کار و … فرستاده میشود محافظت کند.

در حال حاضر امکان خرید این قفل از طریق سایت آمازون برای کاربران فراهم شده است. همچنین سازنده دستگاه BoxLock در این راه با آمازون همکاری می کند تا محصول قفل شده و در حفاظت کامل به دست خریدارن برسد.

این شرکت فناوری خاطرنشان کرد که پس از بررسی نیاز رو به رشد امنیت بسته ها، خصوصا پس از سرقت تعدادی از آنها توسط سارقین، انتظار می رفت که آمازون چنین تدبیری را برای بسته هایش بیاندیشد. این محصول تضمین می کند که بسته ها تا زمانی که دست صاحبش تحویل داده نشود باز نمی شود و در امنیت کامل به دست صاحبش خواهد رسید.

گجت Boxlock home از فولاد سخت و مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است و شامل یک باطری لیتیوم یونی است که این باطری تا ۳۰ روز قابلیت شارژ دارد. این قفل هوشمند می تواند به شبکه وای فای متصل شود و فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز تولید می کند و از انواع مختلف تکنولوژی های رمزگذاری شده برای محافظت از داده های کاربران استفاده می کند. در کنار آمازون ، این دستگاه با دیگر شرکت های عمده حمل کالا در آمریکا نیز همکاری می کند که از جمله آنها می توان به USPS، UPS و FedEx اشاره کرد.

این قفل هوشمند دارای یک اسکنر بارکد است که اجازه می‌دهد قفل هوشمند بسته ها با برچسب های خود شناسایی کند. این قفل تنها زمانی باز خواهد شد که بسته به صاحبش خواهد شد و به همان ادرسی که رویش نوشته رسیده است.

این معیارها، سارقین را از بازیابی بسته ها با استفاده از بسته های جعلی یا حتی برچسب های قدیمی که به صاحب خانه مربوط می‌شود، منع می شود. در ضمن برنامه Boxlock Home یک اطلاعیه را پس از ارسال بسته و تحویل ان در منزل داخل ظرفی تحویل می دهد.

صاحبان خانه همچنین می توانند از این برنامه برای ردیابی مواردی که در ترازیت در حال مبادله هستند نیز استفاده کنند. این شرکت فناوری اعلام کرده است که به غیر از حفاظت از اقلام صاحب بسته، این قفل هوشمند به طور قابل توجهی سبب کاهش موارد بارگزاری مجدد شده و همچنین کل زمان صرف شده توسط پرسنل تحویل در بسته ها را کاهش دهد.

کاربران آمازون پرایم، می توانند این محصول با قیمت ۱۲۹ دلار را از وبسایت خرده فروشی آنلاین آمازون خریداری کنند. تولیدکننده این دستگاه همچنین در صفحه آمازون این محصول بیان کرده است که این شرکت با دیگر شرکت ها نیز در حال همکاری برای توسعه قفل های هوشمند خود است که بتواند ویژگی های بهتری را نیز برای کاربران ارائه کند.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید