بلندگوهای استریو و کیفیت صدای بهتر در گلکسی S9

0
796

کالاسودا – برداشت عمومی این است که گوشی ‌های هوشمند کیفیت صدای بالایی ندارند. اما ورود گوشیهای گلکسی S9 و S9+ سامسونگ با بلندگوهای استریو همه چیز را تغییر داد.

بلندگوهای این پرچمداران جدید سامسونگ توسط متخصصان شرکت AKG تنظیم شده است. کیفیت بلندگوها وقتی با صدای فراگیر Dolby Atmos ترکیب می ‌شود، تماشای فیلم در گوشی را به تجربه ‌ای خاص‌ تر از همیشه تبدیل می ‌کند که شما را در فضایی شخصی و نزدیک به اتفاقات فیلم قرار می ‌دهد.

مهندسان بخش‌ های مختلف سامسونگ برای جاگذاری اجزای داخلی گوشی و البته بزرگتر کردن بلندگوی موجود گوشی تا ۱.۵ برابر با هم همکاری کردند. تغییر ساختار سینتیک بلندگو برای ایجاد فضای کافی هم حدود یک سال وقت بخش طراحی سامسونگ را به خود اختصاص داد.

آنها بعد از اعمال این تغییرات توانستند سیستم صوتی گلکسی S9 و S9+  را به گونه ای ایجاد کنند که صدایی تا ۱.۴ برابر بیشتر از گلکسی S8 تولید ‌کند. اضافه کردن افکت Virtual Surround هم یکی دیگر از نتایج همکاری سامسونگ با Dolby Atmos بود که توانایی‌ بلندگوهای استریو را تا حد زیادی افزایش داد.

در این حالت Dolby Atmos بجای ترکیب کردن کانال ‌های مختلف، صدا را در یک محیط صوتی سه بعدی قرار می ‌دهد که در نتیجه شنونده احساس می‌ کند صدا از جهت ‌های مختلف می ‌آید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید