بلندگوی هوشمند اپل با ۳۵۰ دلار قیمت وارد بازار شد

0
628
بلندگوی هوشمند اپل با 350 دلار قیمت وارد بازار شد|کالاسودا

بلندگوی هوشمند اپل با 350 دلار قیمت وارد بازار شد|کالاسوداکالاسودا_بالاخره انتظار ها به پایان رسید و بلندگوی هوشمند اپل با قیمت ۳۵۰ دلار به بازار وارد شد ، بلندگویی که به اعتقاد بسیاری از فعالان بازار فناوری می تواند رقیبی جدی برای اکوی آمازون و بلندگوی هوم گوگل باشد .

همانطور که بسیاری از کاربران به آیفون های اپل وابستگی دارند  ، به لوازم جانبی این شرکت مثل بلندگو، ابزار و گجت های پوشیدنی و … نیز علاقه نشان می دهند . اکنون اپل در تلاش است تا محصول جدید خود یعنی  بلندگوی هوشمندش را بین علاقه مندان به بازار فناوری جا بیندازد . محصولی که در نوع  خود ممتاز محسوب می شود .

بر اساس ان چه در تبلیغات این محصول نوشته شده ، homepod  این شرکت ، از  کیفیت صوتی بسیار مطلوب تری در مقایسه با رقبا برخوردار است. این کیفیت بالا کمک می کند تا محصول با دقت بسیار بالایی قادر به تشخیص و اجرای فرامین صوتی باشد . حسگرهای حساس این homepod  قادر به تحلیل دقیق محیط اطراف هستند تا ارسال پاسخ را با کیفیت مناسب و با نشانه گیری دقیق به سمت هدف انجام دهند.

home-pod-apple|کالاسوداافزون بر قابلیت های یاد شده ،هر  homepod قادر به  شناسایی دیگر  محصولات موجود و  تبادل داده با آن ها است . افزون بر این ها ۶ میکروفون برای درک دقیق صحبت های کاربران و پردازنده مرکزی A8 از جمله دیگر امکانات این محصول است. این محصول با iOS 11.2.5 و نسخه های بالاتر سازگار است و از شبکه های WIFI  پشتیبانی می کند. Homepod به صورت لمسی نیز قابل استفاده است و از این طریق می توان از آن برای پخش موسیقی و کم و زیاد کردن صدا  استفاده کرد.