بهترین اسکوترها و دوچرخه‌های برقی 2020

0
1827

بهترین راه برای آزمایش دوچرخه‌های الکترونیکی و اسکوترهای برقی حرکت در خیابان‌های نیویورک است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، اگر می‌خواهید سهم بزرگی در کاهش آلودگی‌های محیط زیست داشته باشید استفاده از اسکوترها و دوچرخه‌های برقی گزینه خوبی برای حمل‌ونقل است. اسکوترهای مخصوص بزرگ‌سالان، دوچرخه الکترونیکی و سایر فناوری‌های قابل‌حمل که در این مقاله به آن می‌پردازیم؛ به شما کمک می‌کنند تا با سهولت در شهر حرکت کنید؛ این وسایل با باتری کار می‌کنند و دوستدار محیط زیستند.

در حین خرید این وسایل بهتر است به مواردی مانند گواهی‌های استاندارد؛ ظرفیت باتری، میزان تحمل بار و همچنین ایمنی آن توجه کنید.

بهترین و جذاب‌ترین اسکوتر برقی: Boosted Rev

این اسکوتر برقی دارای یک موتور قدرتمند دوتایی با قدرت 1500 وات و لاستیک‌های پنوماتیک 9 اینچی برای رانندگی در سرعت 24 مایل در ساعت است. این اسکوتر برقی مخصوص بزرگ‌سالان است و قادر است تا 250 پوند وزن را تحمل کند که 30 پوند بیشتر از وزن قابل تحمل سایر اسکوترهای این لیست است. افرادی که پاهای بزرگ‌تری دارند، به‌راحتی می‌توانند از این اسکوتر استفاده کنند.

بهترین اسکوتر برقی با بودجه متوسط: Swagtron Swagger 5 Elite

Swagtron Swagger 5 Elite ارزان‌ترین کالای موجود در این لیست است و این بزرگ‌ترین ویژگی آن است. این اسکوتر الکترونیکی تاشو دارای یک موتور 250 وات است؛ گشتاور زیادی ایجاد نمی‌کند اما می‌تواند تا سرعت 14 تا 16 مایل در ساعت حرکت کند. در هر بار شارژ تا مسافت تقریباً 11 مایل را طی کرده و باتری لیتیوم یونی آن در 3.5 ساعت شارژ می‌شود. حداکثر وزن پشتیبانی شده این اسکوتر 320 پوند و وزن خود اسکوتر 26 پوند است.

اسکوتر برای مسافت‌های طولانی: Ninebot by Segway ES4

این اسکوتر دارای یک باتری ثانویه است که از آن می‌توانید برای طی کردن مسافت‌های بیشتر استفاده کنید. این وسیله نقلیه می‌تواند در هر بار شارژ تا 28 مایل را طی کند و موتور الکتریکی آن تا حداکثر سرعت 18 مایل در ساعت حرکت خواهد کرد. کمک‌فنر تعبیه شده در آن نیز هنگام حرکت بر روی سطوح برجسته، ضربه‌ها را جذب کرده و فشار کمتری به فرد وارد می‌کند.

وزن مدل باتری دوگانه این اسکوتر بیش از 30 پوند دارد است و تا وزن 220 پوند را تحمل خواهد کرد. این اسکوتر از قدرت خوبی برخوردار است و بسته به حالت سواری می‌تواند 300 تا 800 وات را در اختیار شما قرار دهد. البته زمان شارژ باتری آن اندکی طولانی و 7 ساعت است.

بهترین اسکوتر برقی همه‌جا: Unagi E450

این اسکوتر ترکیب عالی از ظاهر، کارایی، موتور الکتریکی، لاستیک، عمر باتری و سهولت استفاده است. بدنه آن از جنس آلومینیوم و فیبر کربن و در 4 رنگ ارائه شده است. در قسمت فرمان صفحه نمایش آل سی دی زیبا و چراغ روشنایی قرار داده شده و موتورهای دوگانه قدرتمند (جلو 200 وات، عقب 250 وات) نوید حداکثر سرعت سواری 15.5 مایل در ساعت را می‌دهند.

این اسکوتر در هربار شارژ مسافت 15 مایل را طی می‌کند، البته عمر باتری بسته به سرعت و حالت تک یا دو موتوره می‌تواند متفاوت باشد. این اسکوتر دارای گواهی مقاومت در برابر آب IP54 است.

بهترین اسکوتر برقی سریع: Mercane Widewheel

این اسکوتر از دو موتور 500 وات برخوردار است و قدرت و گشتاور بالایی دارد. اکثر مدل‌ها با حداکثر سرعت سواری 15 مایل در ساعت حرکت می‌کنند، اما این اسکوتر دارای یک حالت پیشرفته است که تا 25 مایل در ساعت حرکت می‌کند. این اسکوتر سیستم تعلیق دوگانه دارد و وزن آن 50 پوند است. دامنه حرکتی آن در هر بار شارژ تا 20 مایل است و تا وزن 220 پوند را پشتیبانی می‌کند. این اسکوتر دارای رتبه و گواهی استاندارد IPX4 است.

مناسب برای فضای کوچک و بودجه‌های کم: دوچرخه برقی Swagtron EB5 Pro

Swagtron EB5 Pro یک دوچرخه با پدال برقی است که دارای دریچه گاز مخصوص به خود است (بنابراین شما اصلاً نیازی به پدال زدن ندارید). با داشتن یک باتری با شارژ کامل شما می‌تواند تا سرعت 15 مایل در ساعت حرکت کنید. وزن این دوچرخه 37 پوند است و تا 264 پوند بار را پشتیبانی می‌کند.

بهترین وسیله برای حرکت در بین موانع: Future Motion Onewheel Pint

وزن این وسیله کوچک 26 پوند است و تا وزن 250 پوند را پشتیبانی می‌کند. Pint در هر بار شارژ می‌تواند شش تا هشت مایل را طی کند و حداکثر سرعت آن 16 مایل در ساعت است.

بهترین برای ایجاد تعادل: Kiwano KO1 Plus

از بین تمام محصولات موجود در این لیست، Kiwano KO1 Plus سخت‌ترین وسیله است. با یک بار شارژ باتری، KO1 Plus می‌تواند تا 12 مایل در ساعت حرکت کند که در حین سوار شدن روی آن باید مهارت لازم برای ایجاد تعادل و جلوگیری از کج شدن آن به پهلو را داشته باشید. KO1 Plus دارای رتبه IP54 است.

تجربه حرکت بدون دست: Future Motion Onewheel + XR

Onewheel Plus XR برادر بزرگ‌تر Pint است که بدون دخالت دست حرکت می‌کند. این وسیله در هر بار شارژ کامل 12 تا 18 مایل را می‌پیماید و سرعت آن 19 مایل در ساعت است.

یکی از ویژگی‌های خوب این دستگاه همگام سازی با برنامه iOS / Android، است؛ در این شرایط درحالی‌که سوار وسیله هستید؛ هنگامی که باتری به 50٪ می‌رسد، یک اعلان دریافت خواهید کرد، بنابراین می‌توانید برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهید. وزن این وسیله حدود 30 پوند است. اما ذخیره سازی آن بسیار آسان است. علاوه بر این، فقط دو ساعت طول می‌کشد تا باتری آن کامل شارژ شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها