بهترین اپلیکیشنهای نوشتاری برای اندروید

0
656
بهترین اپلیکیشنهای نوشتاری برای اندروید

اگر گوشی شما پردازشگر مناسبی برای پردازش کلمات و نوشتن و یادداشت برداری در گوشی ندارد، نگران نباشید. اپلیکیشنهای نوشتاری زیادی برای این کار وجود دارند که می توانید با کمک آنها یادداشت برداشته و یا اگر قلم دارید با استفاده از رابط کاربری مناسب آنها می توانید روی نوشته ها و تصاویر خود به راحتی ویرایش کرده و بنویسید.

اپلیکیشن Inkredible

اگر دوست دارید به دنبال نویسندگی خلاقانه بوده و شانس این را دارید که از صفحه نمایش های بزرگتر مانند آیپد و تبلت های اندرویدی استفاده کنید، هیچ راهی بهتر از نوشتن با دستخط خودتان نیست. این اپلیکیشن می تواند به شما این امکان را بدهد که با دستخط خودتان بنویسید. Inkerdible کاراکتر واقعی به جای تایپ کردن دارد و اگر دارای قلم نوری برای گوشی خود هستید به راحتی می توانید از این برنامه استفاده کنید.

شما می توانید والپیپرهای مختلفی را برای نوشته خود اضافه کنید، مانند کاغذهای خط دار حاوی حاشیه یا کاغذ گراف، و رابط کاربری انحصاری که حس خوبی به شما دهد که واقعا احساس کنید که روی کاغذ می نویسید نه یک رابط دیجیتال.

هنگامی که روی این اپلیکیشن می نویسید، incredible نوشته شما را بهینه سازی کرده تا غلط املایی ننویسید.

اپلیکیشن Inkredible

اپلیکیشن ColorNote Notepad

این برنامه امکان استفاده از پردازشگر متن را به شما می دهد و می توانید برای اینکه چیزی از ذهنتان نرود، آن را در این برنامه یادداشت برداری کنید. این برنامه ویژگی های بهینه دیگری نیز دارد که از جمله ان می توان به تغییر رنگ ها، بک گراند، نوشتن در ایمیل و تنظیم ریمایندر اشاره کرد.

اپلیکیشن ColorNote Notepad

 

اپلیکیشن iA Writer

مدت ها این برنامه روی دستگاه های  iOS و OS X مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار محبوب است، اما در نهایت در سال 2015 در اکوسیستم اندرویدی نیز نفوذ کرد و به سرعت در میان کاربران اندرویدی نیز محبوب شده است.

این برنامه ویژگی های متعددی را ارائه می دهد که می تواند نیاز به برنامه های دیگر را کاهش دهد.یکی از آنها پشتیبانی کامل از  downdown و حالت پیش نمایش است که شما می توانید با کشیدن ان به سراسر صفحه نمایش دسترسی داشته باشید. به غیر از ایجاد فایل های محلی، شما می توانید به اسناد در Google Drive و Dropbox دسترسی داشته باشید و همگام سازی در زمان واقعی را برای هر دو سرویس ارائه می دهد.

علاوه بر این، شما می توانید نوشتار خود را به فرمت های مختلف مانند HTML، PDF و MS Word (.docx) ذخیره کنید. یکی دیگر از ویژگی های ان، توانایی انتشار به طور مستقیم به media.com است. برای فعال کردن این ویژگی، دستورالعملهای مربوط به آن به وضوح در برنامه مشخص شده است.

اپلیکیشن iA Writer

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها