بهترین بازی دیتادار اندروید 2018 به همراه معرفی آنها

2
10379
بهترین بازی دیتادار اندروید 2018 به همراه معرفی آنها

بازی دیتادار یکی از انواع محبوب بازی هایی است که دارای گرافیک و حجم بالایی هستند و برای اجرا نیاز به دیتا دارند. این حجم بالا به صورت یک فایل یا فولدر مجزا از بازی در کنار آن قرار می گیرد که به آن دیتا می گویند.

شما فایل نصبی بازی مورد نظر خود را دانلود می کنید و پس از نصب آن دیتا را نیز دانلود می کنید. برای اجرای بهترین بازی دیتادار اندروید 2018 نیز نیاز به نصب دیتا خواهید داشت. در زیر به معرفی تعدادی از بهترین بازی دیتادار اندروید 2018 می پردازیم. اما پیش از آن بیایید بررسی کنیم که دیتا چیست؟

دیتا چیست ؟

دیتا قسمتی مهم از یک بازی است (شامل انیمیشن، موسیقی های بازی، و…) که برای اجرای کامل و بدون نقص یک بازی دیتا دار ضروری است. معمولا بازی هایی که دارای گرافیک بالا و مراحل زیاد و همچنین دارای حجم بالایی هستند از دیتا استفاده می کنند. به این صورت که داخل یک فایل مجزا که همراه بازی است باید این دیتا را نیز نصب کنید.

ما چه نیازی به دیتا در بازی های اندرویدی داریم؟

ما دیتا را برای اجرای بدون نقص و کامل بازی نیاز داریم. برای مثال اگر یک بازی 2 گیگابایتی به صورت یک فایل apk بود، قطعا گوشی شما حافظه کافی برای اجرای آن را نداشت. امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی بهترین بازی دیتادار اندروید 2018 بپردازیم که می تواند برای شما دوستان جذاب و کاربردی باشد.

بهترین بازی های دیتادار اندروید

در حالی که خیلی از بازی های اندروید نیاز به اینترنت دارند ، باز هم بازی های جذابی پیدا می شود که نیاز به اینترنت نداشته باشند. برای شرایطی شما اینترنت ندارید ، باید بازی های در گوشی شما وجود داشته باشد که بتواند اوقات فراغت شما را به راحتی پر کند. اکنون به سراغ بازی های انتخابی ما در این گزارش برویم.

1- سبک RPG : بازی PIXEL DUNGEON

واقعا بازی هایی که تبلیغی نداشته باشند و شما بتوانید به راحتی بازی خود را پیگیری کنید خیلی کم بوده و به ندرت چنین بازی هایی پیدا می شود. به همین دلیل است که بازی Pixel Dungeon توانسته نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند. این بازی یکی از بهترین بازی دیتادار در جهان است. شما در این بازی می توانید نقش یک جنگجو ، شکارچی ، جادوگر یا دزد را انتخاب کرده و در غارها ، سیاه چال ها ماجراجویی های خود را ادامه دهید.

شما هر قدر در این سیاه چال ها کاوش می کنید با موجودات ترسناک و خطرناک تری مواجه می شوید. آیتم ها و مراحل موجود در این بازی بسیار هیجان انگیز هستند و حسابی شما را سرگرم خواهند کرد. قابل توجه است که گرافیک این بازی هنری بوده و رابط کاربری آن کاملا ساده است . همچنین لازم به ذکر است که اکنون نسخه بتا این بازی در دسترس بوده و شما می توانید آن را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید.

بهترین بازی دیتادار اندروید 2018

2- سبک ورزشی : بازی FLICK SOCCER

فوتبال یکی از جذاب ترین دسته بندی ها در بخش بازی ها است و شاید در جریان باشید که در گوگل پلی بازی های بسیاری با این سبک وجود دارد اما شما هم قطعا به دنبال بازی ای هستید که نیاز به اینترنت نداشته باشد. یکی از بازی های جذاب در این زمینه Flick Soccer است که می تواند نظر شما دوستان را به خود جلب کند. شما در بازی باید توپ را به گونه ای جلو ببرید که دفاع و دروازه بان نتوانند آن را بگیرند و در نهایت توپ را با یک ضربه وارد دروازه کنید. بازی شش حالت چالش برانگیز، تفننی، توپت خطا نره، حمله زماندار، دریبل زدن و تمرین را در اختیارتان قرار میدهد، از میان آن ها یکی را به دلخواه انتخاب کنید و غرق در دنیای هیجان انگیزش شوید.

بهترین بازی دیتادار اندروید 2018 سبک ورزشی : بازی FLICK SOCCER

3- سبک استراتژی: بازی PLANTS VS. ZOMBIES 2

این بازی در سال 2013 به بازار عرضه شد و در حالی که سال های بسیاری از این موضوع می گذرد ولی هنوز هم این بازی طرفداران خود را دارد. شما در این بازی وظیفه ی کاملا ساده ای دارید و باید قرار دادن گیاهان مختلف از حمله زامبی های به خانه ی خود جلوگیری کنید. در بازی هر قدر که جلوتر می روید با موجودات سرسخت تر و خطرناک تری مواجه خواهید شد که باید یک به یک آنها را نابود کرده و گیاهان را نجات دهید. امکان قدرت بخشیدن به گیاهان با مواد خوراکی گوناگون و افزوده شدن راه های جدید شگفت انگیز برای محافظت نیز از دیگر مواردی است که به این بازی اضافه شده است.

بهترین بازی دیتادار اندروید 2018 سبک استراتژی: بازی PLANTS VS. ZOMBIES 2

4- سبک مسابقه ای : بازی ASPHALT NITRO

یکی از بازی دیتادار و جذاب در این زمینه بازی Asphalt Nitro است که می تواند توجه شما گیمرها را به خود جلب کند. این بازی نیازی به آنلاین شدن شما ندارد و شما می توانید از این بازی به صورت آفلاین استفاده کنید. این بازی دارای 125 مرحله است و شما با اتمام هر مرحله ، با مرحله ای سخت تر مواجه خواهید شد. قطعا این بازی می تواند میزان آدرنالین خون شما را افزایش دهد. استفاده از نیترو برای افزایش سرعت است. پس قبل از آنلایک کردن هر چیزی در Asphalt Nitro این قابلیت را فعال کنید تا با سرعت بالاتری به رقابت بپردازید. اما بازی آسفالت نیترو فقط به یک نوع مسابقه خطی ختم نمی شود. بلکه می توانید از بین چندین Game Mode موجود، یکی را به اختیار انتخاب کرده و تنوع را به خوبی احساس کنید.

بهترین بازی دیتادار اندروید 2018 سبک مسابقه ای : بازی ASPHALT NITRO

5- سبک مبارزه ای : بازی SHADOW FIGHT

از زمان رونمایی از بازی های مورتال کمبت و شورش در شهر ، نبردهای تن به تن جذابیت خود را برای کاربران داشته است و می تواند به خوبی اوقات فراغت کاربران را پر کند. شما در این بازی باید فنون مبارزه را به خوبی فرا بگیرید تا بتوانید با دشمنان مختلف به مبارزه بپردازید و آنها را نابود کنید. شما با مرور زمان می توانید به یک نینجا فوق العاده تبدیل شوید. سعی کنید اولین کسی باشید که دروازه های تاریکی را می بندد! بازی شادو فایت 2 بسیار محبوب و هیجان انگیز بوده و امتیاز 4.7 را از بین 4.8 میلیون رای 5 ستاره کسب کرده است.

بهترین بازی دیتادار اندروید 2018 سبک مبارزه ای : بازی SHADOW FIGHT

شما چه بازی های دیتادار دیگری می شناسید که می توان آنها را به بهترین بازیهای دیتادار اندروید 2018 اضافه کرد؟ با ما از تجربه انجام این بازی ها بگویید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
سلطانی
سلطانی
4 سال پیش

با سلام میخواستم یه نقدی درباره بازی PLANTS VS. ZOMBIES داشته باشم.گیاهان علیه زامبی ۲ یک بازی استراتژیک ساخته شرکت EA است. امروز میخوام ویژگی های این بازی رو براتون بگم ۱.دارای حدود ۲۰۰تا گیاهه که همه ویژگز های خاص خودشون رو دارن ۲.دارای ۱۴بخش که هر بخش حدود ۳۵تا مرحله داره که حدودا میشه ۵۰۰ مرحله البته ۲تا بخش دیگه هم داره که اونا حدو ۱۰۰ تا مرحلس هر هفته هم خود بازی هم چالش هایی میزاره که اون هام خودش ۷تا مرحلس ۳. بازی طراحی شده در مکان های خاص که هر مرحله زامبی های متفاوت مرحله خودش… Read more »

مریم
مریم
4 سال پیش

این بازی جالب و هیجانی که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده.دنیای زامبی ها و گیاهان را نشان میدهد. شما در نقش یک مرد دیوانه هستید و باید نگذارید که زامبی ها وارد خانه ی شما شوند. برای این کار از گیاهان استفاده میکنید تا مانع از ورود زامبی ها به خانه خود شوید این بازی حدود 200مرحله هیجان انگیز دارد. بعضی از مزایای این بازی: _حدود 200مرحله هیجانی _حدود 80تا100تا گیاه با قدرت ها مختلف _حدود100تا120زامبی مختلف _بازی کردن به صورت آفلاین و آنلاین بعضی از معایب این بازی: _سخت بودن بعضی مرحله ها و مجبور کردن انسان… Read more »