بهترین تبلت های 2018 را بشناسید

0
4224
بهترین تبلت های 2018 را بشناسید

اگر به دنبال خرید جدیدترین و بهترین تبلت های 2018 هستید، مقاله زیر می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. با توجه به نیازی که دارید ( مانند گیمینگ، کارهای هنری و مولتی مدیا یا … ) می توانید تبلت مناسب خود را انتخاب کنید. اما بهترین تبلت های 2018 چه مدل هایی هستند؟ در زیر به تعدادی از این مدل ها اشاره می شود.

تبلت Asus ZenPad 3S Asus ZenPad 3S بهترین تبلت 2018

این تبلت که در بازار ایران نیز موجود بوده و رده قیمتی 6-7 میلیون دارد ، از نظر شباهت بسیار به ذن ‌پد 3 هشت‌ اینچی شبیه است. از ویژگی های این تبلت می توان به صفحه نمایش 9.6 اینچی با اسکرین IPS با کیفیت 2K اشاره کرد که از تکنولوژی ویژوال مستر استفاده می کند. همچنین آن دارای اسکنر اثرانگشت و یک اسلات میکرو SD برای ذخیره سازی و یک پورت USB-C برای شارژ سریع است. قاب باریک این تبلت به جذابیت آن افزوده است و ان را در شمار بهترین تبلت های سال 2018 قرار داده است. پردازنده این تبلت هشت هسته ای 2.1 گیگاهرتری با 4 گیگابایت رم و سیستم عامل مارشمالو است. یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک باتری با ظرفیت بالا نیز از دیگر ویژگی های این تبلت هستند که می توانند این تبلت را با قیمتی بی نظیر ارائه دهد.

تبلت Samsung Galaxy Tab S3Samsung Galaxy Tab S3 بهترین تبلت در سال 2018

در میان یکی از بهترین تبلت های 2 در 1 که ویندوز روی آن اجرا می شود  نام تبلت galaxy View 2 سامسونگ به چشم می خورد. این تبلت 9.7 اینچی دارای صفحه نمایش سوپر آمولد است که یک رقیب قدرتمند در این زمینه برای iPad Pro محسوب می شود. ظرفیت داخلی این تبلت 32 گیگابایت است و می ‌تواند فضای کافی برای ذخیره ‌سازی حجم زیادی از فایل‌ های صوتی و تصویری، بازی و اپلیکیشن ‌های مختلف را در اختیار کاربران بگذارد. مجموعه سخت ‌افزاری این مدل از تبلت ‌های هوآوی، از یک پردازنده‌  4هسته ‌ای با سرعت 1.4 گیگاهرتز تشکیل شده است و 2 گیگابایت رم، این مجموعه را همراهی می‌ کند. این تبلت یکی از بهترین تبلت های 2018 است که دارای اندروید نوقا بوده و باتری قدرتمند 6000 میلی آمپر را درون خود دارد که عملکرد بالاتر از حد متوسط را به ارمغان می آورد. یکی از بزرگ ترین مزیت های این تبلت نسبت به ipad گلکسی تب دارا بودن S pen است. نسخه S3 بزرگ تر و عملکرد بیشتری به نسبت به گوشی های سامسونگ دارد و به کاربران کمک می کند تا امور پیچیده را به راحتی روی آن اجرا کنند.

تبلت آمازون فایرتبلت آمازون فایر تبلت برتر 2018

یکی از تبلت های اندرویدی ارزان قیمت که می توانید آن را با قیمت های گران تر مقایسه کنید تبلت هفت اینچی Amazon Fire است. این تبلت یکی از بهترین تبلت های 2018 است که دارای پردازنده 1.3 گیگاهرتزی با بهترین کیفیت تصویر (رزولوشن صفحه نمایش 1024 در 600 ) است. همچنین می توانید به راحتی روی آن به تماشای فیلم ها بنشینید. فایر آمازون تنها 8 گیگابایت یا 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد که می توان آن را با کارت SD جایگزین کرد. تبلت فایر از سیستم عامل مختص خود استفاده می کند و به 38 میلیون نمایش تلویزیونی، اهنگ، کتاب، فیلم، برنامه و بازی دسترسی دارد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها