بهترین جاروبرقی‌های رباتیک 2020

0
952

در این مقاله نگاهی به بهترین ربات‌های جارو برقی در سال 2020 خواهیم انداخت.

به گزارش کالاسودا و نقل از Digital Trends، جارو کشیدن زمین همیشه یکی از وظایفی بوده است که همه‌ی ما از آن متنفر بوده ایم. مخصوصا وقتی یکی از اعضای خانواده یا حیوان خانگی شما پس از اتمام کار، همه جا را دوباره کثیف می‌کند.

با این حال به جای اینکه جارو برقی خود را از شدت خشم دو نصف کنید، بهتر است این کار نفرت انگیز را به ربات‌های جارو برقی هوشمند بسپارید.

پیش روی شما، فهرستی از بهترین جارو برقی‌های رباتی قرار دارد که برای همه‌ی سلیقه‌ها کاربرد دارند.

iRobot Roomba s9 Plus

بهترین در مجموع

شاید ربات‌های جاروبرقی کار تمیز کردن منزل را برای شما راحت تر کنند، اما فراموش نکنید که باید پس از هر بار استفاده، محفظه‌ی آنها را هم خالی کنید.

مزیت این مدل، سازگاری آن با الکسا و گوگل و قابلیت وارد کردن آشغال‌ها به پایه‌ی نگه دارنده‌ی آن است. این پایه قابلیت نگه داشتن 30 محفظه‌ی آشغال را دارد.

Neato Botvac D6

بهترین برای عبور از موانع

شما با استفاده از اپلیکیشن Neato، می‌توانید این ربات جاروبرقی را برای تمیز کردن بخش‌های مختلف خانه‌ی خود تنظیم کنید. این جاروبرقی از یک سیستم اسکن لیزری استفاده می‌کند که به آن امکان می‌دهد از برخورد با موانع، ممانعت کند.

شما همچنین می‌توانید با استفاده از نوار‌های آهن ربایی، این ربات را از رفتن به قیمت‌های ممنوع خانه، منع کنید.

iRobot Roomba 960

بهترین برای سطوح مختلف

خانه‌های بسیاری نیستند که فقط کف سرامیک یا پارکت داشته باشند و از طرفی همه‌ی ربات‌های جاروبرقی از پس تمیز کردن بافت‌های موکت و فرش بر نمی‌آیند.

مدل 960 با قابلیت تطابق با سطح زیرین، می‌تواند تمام سطوح شما را به صورت خودکار برق انداخته و نیازی به هیچ تنظیماتی هم ندارد.

Shark Ion S87

کاربردی ترین

شرکت Shark علاوه بر تولید جارو‌های دسته ای فوق العاده، ربات‌های جاروبرقی بسیار خوبی هم تولید می‌کند.

سیستم S87 شامل ربات جاروبرقی S85 و جارو برقی دسته ای Ion W1 و یک پایه‌ی شارژ برای آنها می‌شود که به شما دسترسی کامل به تمام امکانات تمیز کردن را می‌دهد.

Ecovacs Deebot 901

بهترین برای صاحبان حیوانات خانگی

قدرت مکش این جارو برای از جا کندن ذرات گرد و غبار چسبنده مثل مو‌های حیوانات خانگی بسیار مناسب است. این مدل با هر بار شارژ شدن، قادر به تمیز کردن در حدود 100 دقیقه است و قادر به تمیز کردن همه‌ی سطوح به جز فرش‌ها بسیار ضخیم است.

Ecovacs Deebot N79S

بهترین برای ارزش در مقابل قیمت

اگر به دنبال مدل‌های به صرفه تر ربات‌های جاروبرقی می‌گردید، این مدل Deebot یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای شما خواهد بود.

این جاروبرقی از ویژگی‌های موجود در نمونه‌های گران قیمت تر، مثل نقشه برداری لیزری، محروم است. با این حال این نمونه از فرامین صوتی الکسا و گوگل پشتیبانی می‌کند و یک سیستم تشخیص مانع هم دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها