بهترین خودروهای کامپکت 2020

0
659

در این مقاله، بهترین خودرو‌های کامپکت و جمع و جور سال 2020 را با هم بررسی خواهیم کرد.

به گزارش کالاسودا و نقل از Digital Trends، نشستن پشت فرمان خودرو‌های کامپکت لزوما نباید به شما احساس شکنجه شدن در زندان گوانتانامو را بدهد.

به طور مثال نگاهی به خودروی Mazda3 بیندازید. این خودروی کامپکت به جدیدترین تکنولوژی‌های رانندگی مجهز بوده و مصرف سوخت پایینی هم دارد.

به نظرتان این خودرو گران قیمت به نظر می‌رسد؟ نه، اتفاقا این یکی از ارزان‌ترین و ایمن‌ترین خودرو‌های کامپکت است که می‌توانید خریداری کنید.

پس در این مقاله با ما همراه باشید تا نگاهی مختصر و مفید به بهترین خودرو‌های کامپکت سال 2020 بیندازیم.

Mazda3

بهترین در مجموع

این خودرو در عین اقتصادی بودن، بسیار جذاب به نظر می‌رسد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که چیزی بیشتر از یک وسیله‌ی نقلی عادی می‌خواهند.

این خودرو مجهز به یک موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری است که 186 اسب بخار قدرت دارد. گشتاور چرخ‌های جلو معادل 186 بوده و خودرو 6 دنده‌ی دستی و اتومات دارد. قیمت این خودرو از 21500 دلار آغاز می‌شود.

 

Subaru Crosstek

بهترین خودروی کامپکت با 4 چرخ متحرک

این خودروی قدرتمند، شما را از خرید کی خودروی SUV بی نیاز کرده و مناسب جاده‌های بی رحم و ناجور زمستان است.

شاید موتور 2 لیتری این خودرو با 152 اسب بخار، خیلی قدرتمند به نظر نرسد، اما با داشتن 4 چرخ متحرک، این خودرو قادر به پیمودن مسیر‌هایی است که خودرو‌های دیگر را نابود می‌کنند. قیمت پایه‌ی این خودرو، 22145 دلار است.

Audi A3

بهترین خودروی کامپکت لوکس

این خودرو ویژگی‌های خودرو‌های بزرگ تر Audi را در قالب خودرویی لوکس و کوچک در اختیار شما می‌گذارد.

موتور 2.5 لیتری این خودرو از نوع توربوشارژ 5 سیلندری بوده و قدرتی در حدود 400 اسب بخار دارد. این خودرو که شباهت زیادی با خودرو‌های سه دان دارد، صفر تا صدی در حدود 4 ثانیه دارد. قیمت مدل پایه‌ی این خودرو، 33300 دلار است.

Volkswagen Golf GTI

بهترین بازده در یک خودروی کامپکت

این خودروی جذاب، برای طرفداران خودرو‌های هاچ‌ بک حکم یک رویا را دارد.

این خودرو علاوه بر اینکه یک خودروی مدرن شهری و اقتصادی محسوب می‌شود، یک موتورو توربو شارژ قدرت مند هم دارد که آنرا به یک موشک چهار چرخ تبدیل می‌کند. این موتور 2 لیتری، قدرتی معادل 210 اسب بخار و گشتاوری معادل 158 در چرخ‌های جلو دارد. قیمت پایه‌ی این خودرو، 27595 دلار است.

Nissan Leaf

بهترین خودروی کامپکت الکتریکی

این خودرو برای افرادی مناسب است که می‌خواهند هزینه‌های بنزین خود را کاهش داده و هیچ وقت سر از پمپ بنزین در نیاورند. موتور الکتریکی این خودرو، قدرتی معادل 147 اسب بخار داشته و گشتاور چرخ‌های جلوی آن هم معادل 236 است.

این خودرو شاید چندان سریع نباشد، موتور 40 کیلو واتی آن با یک بار شارژ کامل تا 363 کیلومتر مسافت را طی می‌کند. سرعت شارژ آن هم بسیار بالا بوده و در 40 دقیقه، از 0 به 80% شارژ می‌رسد. قیمت مدل پایه‌ی این خودرو 31600 دلار است.

Jeep Renegade

بهترین خودروی SUV کامپکت

این خودروی جمع و جور و زیبا، مخصوص افراد ماجراجو است و می‌تواند شما را تا دورترین مسیر‌های آفرود و خاکی که تا به حال پای هیچ انسانی به آنها نرسیده است، پیش ببرد.

این خودرو مجهز به یک موتور 1.3 لیتری 4 سیلندر با 177 اسب بخار است. در مدل پایه، فقط چرخ‌های جلو متحرک هستند و قیمت آغازین این خودرو، 22025 دلار است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها