بهترین دربازکن‌های هوشمند گاراژ در سال 2020

0
2559

در این مقاله، نگاهی به بهترین در باز کن‌های هوشمند برای درب گاراژ در سال 2020 خواهیم انداخت.

به گزارش کالاسودا و نقل از انگجت، در باز کن‌های هوشمند بهترین وسیله برای افراد فراموش کار محسوب می‌شوند که زیاد فراموش می‌کنند درب گاراژ خود را ببندند.

با استفاده از این در باز کنم‌ها، شما دیگر نیازی به نگرانی در مورد درب گاراژتان نخواهید داشت و امنیت خانه‌ی خود را هم به خطر نمی‌اندازید.

مخصوصا از آنجا که بیشتر این مدل‌ها در صورت باز ماندن در با استفاده از آژیر خود، به شما هشدار می‌دهند. به این ترتیب شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن یا ریموت مخصوص، درب گاراژ خود را ببندید.

در اینجا نگاهی به بهترین در باز کن‌های موجود سال 2020 می‌اندازیم.

Asante GaragViwer

این در باز کن هوشمند از یک مزیت بزرگ بهره می‌برد که دوربین موجود روی سنسور آن است. این دوربین به ویژگی انفرارد برای فیلم برداری در شب هم مجهز بوده و امکان ضبط بی نهایت ویدیو را در فضای ابری مخصوصش دارد.

قیمت این دستگاه معادل 150 دلار است.

Ismartgate Lite

ویژگی خاص این دستگاه، کاربرد بالای آن است. این در باز کن قابلیت نصب روی تمامی درب‌های گاراژ، حتی درب‌هایی که از سال 1993 تعویض نشده اند را دارد. البته این در باز کن ممکن است روی مدل‌های قدیمی‌تر با محدودیت‌هایی روبرو باشد.

این در باز کن با پلتفرم‌هایی مثل Apple Home Kit، Google Home و Amazon Echo را دارد و قیمت آن هم از 110 دلار آغاز می‌شود.

Chamberlain MYQ-G0301

این دستگاه که جز محبوب ترین در باز کن‌های چند سال اخیر بوده است، سه قابلیت را از طریق اپلیکیشن خود در اختیار شما می‌گذارد: باز کردن درب گاراژ، بستن آن و امکان اضافه کردن هشدار‌های مختلف برای وضعیت‌های مختلف.

شما همچنین می‌توانید برای باز و بسته کردن در، به آن برنامه‌های خاص بدهید. قیمت این در باز کن در حدود 40 دلار است.

GoControl GDOOZ-4

این در باز کن از استاندارد مخاربراتی Z-wave استفاده می‌کند. این نوع اتصال با وجود قدیمی‌تر بودن، مزیت جدا بودن از اتصال WiFI شخصی شما را دارد.

این موضوع مخصوصا وقتی مزیت محسوب می‌شود که WiFi شما زیادی نویز داشته باشد. قیمت این در باز کن، 83 دلار است.

GarageMate

اگر به دنبال یک در باز کن ساده تر و با قیمت پایین تر می‌گردید، می‌توانید از این محصول استفاده کنید. این دستگاه که از بسیاری از ویژگی‌های اضافه‌ی سنسور‌های دیگر محروم است، صرفا برای باز و بسته کردن در طراحی شده است و قیمت آن هم 54 دلار است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها