بهترین سخت افزار برای استخراج مونرو

0
628
بهترین سخت افزار برای استخراج مونرو

امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما بهترین سخت افزار برای استخراج مونرو معرفی کنیم که می تواند برای شما جالب توجه و کاربردی باشد.

یک رابطه مستقیمی بین سخت افزار برای استخراج مونرو استفاده شده و میزان درآمد شما از استخراج آن وجود دارد. اگر شما به دنبال درآمدزایی از طریق مونرو هستید ، این مقاله می تواند برای شما کاربردی باشد. اگر شما به جای استخراج مونرو می خواهید این ارز دیجیتال را خریداری کنید هم راه هایی به شما معرفی خواهیم کرد. بعد از اینکه شما سخت افزار برای استخراج مونرو را انتخاب کنید باید به دنبال برنامه ای هم برای استخراج مونرو باشید تا بتوانید از Pool مورد نظر مونرو بیشتری دریافت کنید. یکی از برنامه محبوب در این زمینه را می توانید در بخش زیر دانلود کنید:

https://github.com/fireice-uk/xmr-stak/releases

بهترین سخت افزار برای استخراج مونرو

1- سخت افزار XFX R9 295X2استخراج مونرو سخت افزار XFX R9 295X2

یکی از بهترین سخت افزار برای استخراج مونرو مدل XFX R9 295X2 است. این کارت گرافیک قیمتی بین 500 تا 650 دلار است که این موضوع بستگی شرایط کارت گرافیک دارد. میزان Hash حدود 1800 H/s و میزان انرژی مصرفی آن هم حدود 500 وات است. شما می توانید با این سخت افزار به خوبی مونرو استخراج کنید.

2- سخت افزار Radeon HDاستخراج مونرو سخت افزار Radeon HD

این سخت افزار هم یکی از بهترین سخت افزار برای استخراج مونرو است. قیمت این سخت افزار خود 400 دلار است. میزان Hash این سخت افزار حدود 1120 H/s بوده و میزان انرژی مصرفی آن 375 وات است. این کارت گرافیک ارزان تر از مدل 295X2 بوده اما میزان Hash پایین تر از مدل 295X2 است. شما به وسیله این سخت افزار می توانید به خوبی مونرو ماین کنید.

3- سخت افزار AMD R90 280Xاستخراج مونرو سخت افزار AMD R90 280X

قیمت این سخت افزار AMD R90 280X حدود 150 دلار است. میزان Hash آن حدود 500 H/s و میزان مصرف انرژی آن حدود 300 وات است. این کار گرافیک قیمت مقرون به صرفه ای دارد. به طور کلی استخراج ارز دیجیتال از CPU به اندازه GPU نیست اما باز هم این کار شدنی است. شما باید از فن هایی برای خنک کردن این سخت افزارها استفاده کنید.

4- سخت افزار AMD Opteron 6272

این CPU دارای میزان Hash 415 H/s است در حالی قیمت آن حدودا 50 دلار است. این سخت افزار انرژی به اندازه 200 وات مصرف می کند.

5- سخت افزار AMD FX380استخراج مونرو سخت افزار AMD FX380

این سخت افزار دارای قیمتی بین 100 دلار در سایت های خرید اینترنتی مانند eBay است. میزان انرژی مصرفی این سخت افزار حدود 300 وات است.

به هر حال سخت افزارهای بسیاری برای استخراج مونرو وجود دارد ولی این انتخاب با شما است که کدام یک را انتخاب کنید. استخراج مونرو چند ماهی است که طرفداران بسیاری در دنیای ارز دیجیتال پیدا کرده است. باید دید آینده این ارز دیجیتال چه خواهد شد.

نظر شما در مورد مونرو چیست؟ آیا تا به حال شما هم این ارز دیجیتال را استخراج کرده اید؟

منتظر نظرات شما در بخش کامنت ها هستیم.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها