گوشی هوشمند نوکیا 8.1 پلاس با برترین ویژگی ها در اختیار کاربران قرار می گیرد

0
1516
گوشی هوشمند نوکیا 8.1 پلاس با برترین ویژگی ها در اختیار کاربران قرار می گیرد

گوشی هوشمند نوکیا 8.1 پلاس رونمایی شد. گوشی موبایل یاد شده یک محصول جدید از این برند به شمار نمی آید و آن را باید همان نوکیا ایکس هفت دانست که در بازارهای غربی به فروش می رسد.

کمپانی اچ ام دی گلوبال در سال اخیر موفقیت های جالبی را در بخش گوشی های میان رده به دست آورده است. به نظر می رسد سال آینده این برند قدرتمند با پرچمداری شگفت انگیز روانه بازار فروش می شود؛ به نوعی نقطه شروعی برای ساخت پرچمداران پرفروش این برند خواهد بود.

پیش فروش این گوشی هوشمند از امروز در برخی کشورها آغاز می شود. این کمپانی مشهور اعلام کرده است که گوشی هوشمند نوکیا 8.1 پلاس با قیمتی در حدود 400 یورو روانه بازار فروش خواهد شد. این گوشی هوشمند از نیمه دوم ماه جاری روانه بازار فروش می شود.

گوشی هوشمند نوکیا 8.1 پلاس؛ ترکیبی از بهترین ها

گوشی هوشمند نوکیا 8.1 پلاس با صفحه نمایش 6.18 اینچی روانه بازار فروش می شود و بهره گیری از پنل ال سی دی و فناوری PureDisplay در این گوشی بسیار عالی خواهد بود. این گوشی هوشمند در کنار تمام میان رده های سال جاری با رزولوشن فول اچ دی پلاس روانه بازار فروش می شود.گوشی هوشمند نوکیا 8.1 پلاس؛ ترکیبی از بهترین ها

نوکیا برای این گوشی هوشمند از لنزهای 12 و 13 مگاپیکسلی بهره می برد. همچنین به این موضوع نیز باید اشاره کرد که لنز 12 مگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی به شمار می رود و لنز 13 مگاپیکسلی تنها وظیفه عمق تصویر را برعهده دارد. بریدگی صفحه نمایش این گوشی موبایل نیز شامل یک لنز 20 مگاپیکسلی است.

نوکیا برای میان رده خود از پردازنده اسنپدراگون 710 در کنار رم نرم افزاری 4 گیگابایتی بهره می برد. نوکیا در این گوشی هوشمند از حافظه داخلی 64 گیگابایتی استفاده کرده و پشتیبانی از پروژه اندروید وان و اندروید 9 یک شرایط منحصر به فرد محسوب می شود. گوشی های نوکیا تا دو سال به روزرسانی های مختلف گوگل را دریافت کرده و سه سال پشتیبانی امنیتی دارند.

بر اساس اعلام کمپانی سازنده این برند مشهور، شاهد یک باتری 3500 میلی آمپری خواهیم بود که یک باتری بسیار خوب برای این گوشی میان رده محسوب می شود.

همچنین این گوشی هوشمند در رنگ ها جذابی روانه بازار فروش می شود و شاهد رنگ های آبی، نقره ای و مسی برای این گوشی هوشمند خواهیم بود.

گوشی های نوکیا در سال های اخیر موفقیت های بسیاری به دست آورده اند. این برند قدرتمند توانسته است در سال جاری در میان 10 برند برتر گوشی های موبایل قرار گیرد و به نظر می رسد به زودی رتبه خود را در میان برترین گوشی های موبایل ارتقا دهد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها