آشنایی با بهترین لپ تاپ های جدا شدنی 2019 – بخش دوم

0
1142
آشنایی با بهترین لپ تاپ های جدا شدنی 2019 – بخش دوم

لپ تاپ های جدا شدنی را می توانید به صورت تبلت نیز استفاده کنید و این تنها یکی از صدها مزیتی است که این لپ تاپ ها برای شما دارند. این امر باعث می شود که چنین لپ تاپ هایی برای افرادی که به جنبه هایی مانند قابلیت حمل و وزن کم اهمیت می دهند، ایده آل باشد. در بخش دوم این مقاله به ادامه معرفی بهترین لپ تاپ های جدا شدنی 2019 خواهیم پرداخت.

HP IPS Touch

لپ تاپ قابل جدا شدن HP شامل یک صفحه نمایش 10.1 اینچی IPS BrightView WXGA eDP با وضوح تصویر 1280 در 800 و لبه های چند لمسی LED است. این لپ تاپ دارای 4 گیگابایت رم با 64 گیگابایت حافظه eMMC است. همچنین با یک پردازنده چهار هسته ای Intel Atom x5 که با سرعت 1.44 گیگاهرتز (فرکانس تقویت 1.84 گیگاهرتز) و یک پردازنده Intel HD Graphics 400 یکپارچه شده است. این دستگاه مجهز به ویندوز 10 64 بیتی است که از قبل روی آن نصب شده است.

این لپ تاپ با رنگ نقره ای طبیعی می تواند بر اساس سهولت عملکرد در سه حالت دیگر قرار گرفته در کاور، حالت تبلت و پایه کار کند. این واحد از یک صفحه کلید جداشدنی به سبک جزیره پشتیبانی می کند. همچنین شامل یک دوربین دید عقب 5 مگاپیکسلی با میکروفون دیجیتال یکپارچه، یک دوربین جلوی TrueVision HD ، یک کارت خوان کارت حافظه برای قرار دادن کارت میکرو SD ، یک قلم فعال و دو بلندگو صدا DTS   Studio است. دستگاه امکان اتصال بی سیم بلوتوث 4.2 و Wi-Fi 802.11 acbo وایرلس را فراهم می کند. این سیستم دارای پورت های مختلفی مانند پورت USB 3.1 Gen 1 برای انتقال اطلاعات، یک درگاه HDMI ، یک درگاه USB Type C 2.0 و یک درگاه هدفون / میکروفون است. این برنامه با Netflix ، McAfee LiveSafe و سه برنامه HP شامل HP ePrint ، دستیار پشتیبانی HP و مدیریت بازیابی HP همراه است. لپ تاپ HP مجهز به باتری لیتیوم یونی دو سلولی 35 وات است که حداکثر عمر آن 10 ساعت و نیم است. باتری تنها در نیم ساعت 50٪ شارژ را به دست می آورد.

HP IPS Touch

این لپ تاپ برای چه افرادی مناسب است؟

  • لپ تاپ قابل جدا شدن HP به دلیل کیفیت صدای عالی ارائه شده توسط بلندگوهای دوتایی DTS Studio Sound ، برای عشق فیلم ها می تواند گزینه مطلوبی باشد.
  • قلم فعال دستگاه را برای افرادی که در خصوص استفاده از صفحه لمسی به دلیل تماس مداوم با انگشتان دچار تردید هستند ، ایده آل می کند.

این لپ تاپ برای چه افرادی مناسب است؟

لپ تاپ RCA Cambio

لپ تاپ قابل جدا شدن RCA Cambio با دو گزینه برای اندازه و وضوح صفحه نمایش در دسترس است. یکی از گزینه ها صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی با وضوح تصویر 1280 800p x و نمایشگر IPS با زاویه دید گسترده است. گزینه دیگر یک صفحه نمایش لمسی با وضوح تصویر 11.6 اینچی HD با وضوح تصویر  1366 768p x است. این لپ تاپ از حافظه رم 2 گیگابایتی و 32 گیگابایت از هارد دیسک پشتیبانی می کند. همچنین از پردازنده چهار هسته ای 1.83 گیگاهرتز Intel Atom Bay Trail و یک پردازنده Intel HD Integrated Graphics  بهره می برد. این لپ تاپ با سیستم عامل Windows 10 Home از پیش نصب شده ارائه شده است.

این لپ تاپ مجهز به صفحه کلید جداشدنی بدون نور پس زمینه و بدون صفحه کلید عددی و پد لمسی چند لمسی با دکمه های یکپارچه است. این دستگاه همچنین شامل دو دوربین پشتی و جلوی 2 مگاپیکسلی ، یک شکاف microSD برای افزایش حافظه در دسترس با کارت حافظه و بلندگوی مونو است. حالت های اتصال Wi-Fi 802.11 n و بلوتوث را ارائه می دهد. این دستگاه شامل یک درگاه USB 3.0 ، یک درگاه میکرو USB 2.0 ، یک درگاه HDMI و یک درگاه هدفون / میکروفون 3.5 میلی متری است. نسخه 10.1 اینچی این لپ تاپ در چهار نوع رنگ مشکی ، بنفش ، آبی و صورتی موجود است. همتای 11.6 اینچی به رنگ رز گلد است. لپ تاپ RCA با باتری لیتیوم یونی کار می کند که حداکثر طول عمر آن شش ساعت است.

لپ تاپ RCA Cambio

برای چه افرادی مناسب است؟

  • لپ تاپ RCA برای افرادی مناسب است که باید اسلایدها و فایل های زیادی را با استفاده از Microsoft Office 365 بسازند.
  • این سیستم برای افرادی که مایل اند به جای رنگ مشکی یا نقره ای معمول برای لپ تاپ خود از گزینه ای روشن رنگی استفاده کنند انتخاب مناسبی است.
  • وب کم موجود در قسمت جلوی این لپ تاپ برای کسانی که از مشارکت فعال در تماس های ویدیویی لذت می برند ، ایده آل است.

برای چه افرادی مناسب است؟

لپ تاپ سبک وزن iRULU Walknbook

لپ تاپ جداشونده iRULU Walknbook شامل صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی 1280 800p HD x با نمایشگر کریستال ClearIPS است که به محافظت از چشمان شما در مقابل اشعه بازتاب شده از سطح اسکرین کمک می کند. این لپ تاپ دارای رم 2 گیگابایتی با 32 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین شامل یک پردازنده چهار هسته ای Intel Cherry Tail و یک پردازنده گرافیکی یکپارچه است. این دستگاه با سیستم عامل Windows 10 و Microsoft Mobile Office از پیش نصب شده بارگذاری شده است.

این سیستم دارای صفحه کلید جداشونده قابل تاشدن است که می توانید بر اساس راحتی خود، از هر زاویه ای آن را نگه دارید. این دستگاه همچنین شامل یک دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی، یک دوربین پشت 5 مگاپیکسلی ، پشتیبانی از صدا و تصویر HD ، چهار فریم قابل جدا شدن در رنگ های مختلف و یک کارت خوان کارت حافظه برای قرار دادن کارت حافظه و گسترش حافظه موجود به 128 گیگابایت است. این واحد دارای یک پورت mini HDMI و یک درگاه USB Type C است. قسمت پشتی این لپ تاپ سبک وزن از شیشه حرارت دیده ساخته شده است و در دو رنگ نارنجی و سبز موجود است. لپ تاپ iRULU از باتری با ماندگاری بالا و یک سال ضمانت محدود برخوردار است.

لپ تاپ سبک وزن iRULU Walknbook

چه کسی باید این محصول را بخرد؟

  • لپ تاپ iRULU ایده خوب برای افرادی است که نیاز به توانایی صفحه نمایش در محافظت از چشمان شان در برابر اشعه دارند چرا که از سیستم خود برای ساعات طولانی استفاده می کنند.
  • انتخاب شیشه حرارت دیده برای پوسته پشتی، دستگاه را برای کسانی که از ایجاد خط و خراش در روی لپ تاپ خود حساس هستند انتخاب مناسبی می کند.
  • پشتیبانی صوتی و تصویری HD این اطمینان را ایجاد می کند که سیستم مناسب کسانی است که می خواهند از لپ تاپ در خارج از منزل استفاده کنند.
  • بدون شک قاب های رنگارنگ باعث می شود که لپ تاپ مورد توجه افرادی باشد که می خواهند ظاهر دستگاه خود را بر اساس روحیه شان تغییر دهند.

چه کسی باید این محصول را بخرد؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها