راهنمای خرید بهترین مانیتورهای گیمینگ 2019 با قیمت 2-4 میلیون

0
1459
راهنمای خرید بهترین مانیتورهای گیمینگ 2019 با قیمت 2-4 میلیون

بیشتر خریداران آنلاین به دنبال مانیتورهایی هستند که کیفیت تصویر عالی و سازگاری گسترده ای را در کنار قیمت مناسب به کاربران ارائه می دهند. پیدا کردن همه این ویژگی ها از دستگاه هایی که اکنون در بازار موجود است می تواند چالش برانگیز باشد. بسیاری از کاربران همچنین صفحه نمایشی را برای پشتیبانی از بازی و همچنین فعالیت های حرفه ای می خواهند، به همین دلیل مقاله زیر در خصوص بهترین مانیتورهای گیمینگ 2019 پیش چشم شماست.

آیا به دنبال بهترین مانیتور بازی 2-4 میلیون هستید؟ بسیاری از تجربه بازی شما به مانیتوری که شما انتخاب می کنید بستگی دارد. در کنار داشتن اسپیکرها و سیستم مناسب، در صورت داشتن مانیتور خوب می توانید از بازی فوق العاده و همه جانبه لذت ببرید. به همین دلیل انتخاب مانیتور مناسب تفاوت بزرگی در هنگام بازی برای شما ایجاد می کند. اگر می خواهید از تجربه بازی خود لذت ببرید و امیدوار هستید یک مانیتور مناسب و با قیمت خوب دارید، ما چند گزینه داریم که می توانید در نظر بگیرید.

بهترین مانیتور گیمینگ 2019

در ادامه بهترین مانیتور گیمینگ 2019 برای شما گردآوری شده است که قیمت مناسبی دارند. این مانتیورها با کاهش تاخیر، سعی دارند سرعت را به مقوله اول شما در هنگام بازی تبدیل کنند.فناوری مورد استفاده در مانیتورهای زیر برای سهولت استفاده ساخته شده است تا بازی بتواند واقعاً بدون دردسر و کاملاً لذت بخش باشد بدون اینکه هزینه زیادی را پرداخت کرده باشید. اگر به دنبال یکی از بهترین مانیتورهای بازی در این قیمت هستید ، برای بررسی ویژگی ها و مشخصات محصول این راهنما بخوانید.

بهترین مانیتور گیمینگ 2019

مانیتور ASUS VP228H

ایسوس VP228H با طراحی کلاسیک و جذاب و اندازه تصویر 21.4Full HD اینچ و نسبت کنتراست 100،000،000: 1 ، می تواند وضوح صفحه نمایش 1920 1080 x و سرعت رفرش 60 هرتز را برای شما فراهم کند. وزن این مانیتور چیزی حدود 3.5 کیلوگرم است. مدت زمان پاسخگویی با 1 میلی ثانیه با این میزان نرخ Refresh بسیار مناسب برای بازی های کنسول، از بین بردن مسائل مربوط به تاخیر و ارائه پخش سیال است. این مانیتور دارای اتصال گسترده ای مانند VGI و همچنین درگاه های HDMI و VDI به همراه بلندگوهای استریو داخلی 1.5 وات است.

کلید اصلی GamePlus یک ویژگی منحصر به فرد از برند ایسوس است که عملکردهای Crosshair و Timer تجربه بازی خوبی را ارائه می دهد. اکنون می توانید 4 نوع crosshair را برای بازی انتخاب کنید. عملکرد تایمر به شما کمک می کند تا از زمان خود آگاه باشید ، و به شما در بهبود استراتژی و بهبود مهارت های بازی کمک می کند. این مانیتور دارای گواهینامه TUV Rheinland است و همچنین از فناوری Low Blue Light برخوردار است و مانع از ایجاد فشار چشم می شود.

مانیتور ASUS VP228H

مانیتور BenQ GL2460HM

BenQ GL2460HM از نسبت چشمگیر12M:1 برخوردار است و از Full HD با نسبت ابعاد 16:9 و وضوح 1080 پیکسل پشتیبانی می کند. زمان پاسخ گویی GTG 2 ms است ، در حالی که بازی های ویدئویی را در این مانیتور LED 24  اینچی می توانید به صورت روان اجرا کنید. این مانیتور زیبا از یک قاب براق و یک حاشیه 16 میلی متر بهره می برد. اسپیکرها یکپارچه هستند. این کاملاً با سیستم ویندوز 8 سازگار است ، و نصب آن بی دردسر است.

حالت Reading جدید با تنظیماتی در دما ، نسبت رنگ و کنتراست تنظیم شده است و ظاهر کاغذ چاپ شده را شبیه سازی می کند و از این طریق خستگی چشم را کاهش می دهد. حالت Eco با سطح روشنایی تنظیم شده ، کیفیت نمایش عالی را با استفاده بهینه از انرژی در هنگام بازی ، صرفه جویی در مصرف انرژی و همچنین هزینه ، تضمین می کند.

BenQ GL2460HM نمایش تصویر فوق العاده ای با جزئیات را ارائه می دهد. Low Blue Light و فناوری Flicker Free باعث کاهش خستگی چشم و بهبود بهره وری می شوند. در طول بازی اکشن با سرعت زیاد هیچ تاخیری و غافلگیری وجود ندارد و منجر به یک تجربه بازی غوطه ور تر می شود. همراه با اسپیکرهای یکپارچه هنگام گوش دادن به موسیقی ، بازی یا تماشای فیلم های مورد علاقه شما ، به یک تجربه همه جانبه منجر می شوند.

مانیتور BenQ GL2460HM

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها