بهترین مچ بندهای سلامتی سال 2019؛ مناسب برای ورزشکاران حرفه ای

0
378
بهترین مچ بندهای سلامتی سال 2019؛ مناسب برای ورزشکاران حرفه ای

انتخاب بهترین مچ بندهای سلامتی همواره بسیار سخت بوده است، این ابزارها می توانند به بررسی سلامتی و شرایط بدنی کمک بسیاری کند، با توجه به اینکه روزانه توجه مورد به سلامتی گسترش پیدا می کند، این ابزار های می توانند به یک وسیله حیاتی برای آن ها تبدیل شود، در این بخش قصد داریم به بررسی بهترین مچ بندهای سلامتی سال جاری بپردازیم.

بهترین مچ بند با نظارت 24 ساعته روی فعالیت های کاربر

مچ بند Shyjwlkj HQBEiI5 چند حالته ورزشی

این دستگاه به طور کامل از فعالیت های روازنه شما پشتیبانی می کند، ردیابی و ثبت پارامترهای ورزشی تناسب اندام مانند مصرف کالری، گام شمار، کیفیت خواب و… برخی از این ویژگی های هستند. این دستگاه دارای صفحه نمایش رنگی 0.96 اینچی از نوع پنل TFT LCD است و با کیفیت اچ دی شرایط بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این محصول دارای گواهی نامه مقاومت در برابر آب IP68 است که شما را از سالم ماندن آن در برابر آب ایمن می سازد.

این مچ بند دارای قابلیت اعلام هوشمند است که شما را در باره تماس ها و پیام های ورودی مطلع می سازد. این محصول یک ویژگی جالب توجه نیز دارد که اگر برای مدتی بدون فعالیت نشسته اید به شما پیغام می دهد که فعالیتی انجام دهید و ضربان قلب شما را در تمام طول روز ثبت می کند.

مچ بند Shyjwlkj HQBEiI5 دارای یک پورت USB است که به شما امکان می دهد آن را به سادگی به کامپیوتر و پورت USB خود متصل کنید. با یک بار شارژ این محصول می توانید یک هفته از شارژ کردن مچ بند خود آسوده باشید. حالت ورزشی چندگانه و اتصال به GPS شرایط بسیار خوبی را برای شما فراهم می کند و اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار می دهد. این محصول با بلوتوث نسخه 4 سازگاری دارد و از سیستم عامل های اندروید 4.4 و همچنین iOS 7.1 پشتیبانی می کند.بهترین مچ بندهای سلامتی سال 2019؛ مچ بند Shyjwlkj HQBEiI5

این محصول برای چه افرادی مناسب است؟

حالت چندگانه ورزشی این مچ بند برای افردی که فعالیت های مختلفی انجام می دهند و قصد دارند از جزییات فعالیت های خود مطلع شوند مناسب است.

مقاومت بالای این مچ بند برای افرادی که علقه مند به فعالیت هایی مانند شنا هستند مناسب است.

بهترین مچ بند سلامتی مبتنی بر گام شمار و محاسبه گر کالری

مچ بند Letscom ID115 Plus HR ، بهترین ردیاب و محاسبه گر کالری

این ردیاب هوشمند می توان ضربان قلب را به صورت لحظه ای در اختیار شما قرار دهد و به طور مداوم و لحظه ای به روز می شود.این مچ بند زمان خواب و زمانی که مورد نیاز بدن شما هست را محاسبه می کند  تجزیه و تحلیل دقیقی را در اختیارتان قرار می دهد. این محصول دارای یک صفحه نمایش بسیار با کیفیت است و صفحه نمایش OLED می تواند شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد کند. این محصول دارای صفحه نمایش 0.96 اینچی است و با اتصال به GPS و حالت چندگانه ورزشی می تواند از فعالیت های مختلف بدنی شما پشتیبانی کند.

سنسور Kionix دارای ردیاب پشتیبانی از اطلاعیه های هشدار مانند تماس های دریافتی، پیام های متنی و اطلاعیه هار رسانه های مختلف اجتماعی است. پورت USB این محصول می تواند به سادگی روند شارژ شدن را انجام دهد. با یک بار شارژ شدن این محصول می توانید یک هفته از آن استفاده کنید. باتری لیتیومی این محصول ظرفیت 65 میلی آمپر ساعت دارد. این مچ بند با گوشی های هوشمند اندروید و گوشی های آیفون سینک می شود و کاربران گوشی های اندرویذ 4.4 و همچنین iOS 7.1 و بالاتر می توانند از آن بهره مند شوند. این محصول در شش رنگ مشکی، سفید، آبی، سبز،صورتی، بنفش و قرمز در اختیار کاربران قرار می گیرد.بهترین مچ بندهای سلامتی سال 2019؛ مچ بند Letscom ID115 Plus HR

این محصول برای چه افرادی مناسب است؟

این مچ بند مناسب برای افرادی است که قصد دارند از مچ بند های هوشمند با بندهای مختلف استفاده کنند. این محصول شش رنگ را در اختیار کاربران قرار می دهد.

مچ بند سلامتی یاد شده مناسب افرادی است که به کیفیت صفحه نمایش گجت خود اهمیت بسیار زیادی می دهند و همچنین با حرکت مچ بند به سمت خود صفحه نمایش آن روشن می شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها