با بهترین نرم افزار های دوربین سلفی برای گوشی های آیفون آشنا شوید

0
323
با بهترین نرم افزار های دوربین سلفی برای گوشی های آیفون آشنا شوید

نرم افزار های بسیار زیادی برای دوربین سلفی برای گوشی های آیفون وجود دارد. در این بخش قصد داریم به بررسی بهترین نرم افزار های موجود در استور رسمی اپل برای دوربین سلفی بپردازیم.

Parfait: The selfie picker

اولین نرم افزاری که قصد داریم به معرفی آن بپردازیم، جذابیت های بسیاری به همراه دارد، با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس های مشابه را آپلود کنید، ویژگی خاصی که می خواهید روی آن تمرکز کنید را مشخص کنید و آن را ارزیابی کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید بهترین عکس سلفی خود را بگیرید.

AirBrush

AirBrush را باید در کنار بهترین ها قرار داد، این نرم افزار که برای گوشی های هوشمند اندرویدی نیز توسعه پیدا کرده است توانسته قابلیت های بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار دهد، با استفاده از این ابزار می توانید به ویرایش تصاویر دوربین سلفی خود دسترسی پیدا کنید، با استفاده از این نرم افزار می توانید دندان های سفید و چشمانی زیبا برای تصاویر انتخاب کنید.

این نرم افزار ظرافت بسیار زیادی دارد و به خوبی می توانید از این قابلیت برای داشتن تصاویر دلخواه استفاده کنید و به طور مستقیم تصاویر خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

معرفی جدیدترین نرم افزار دوربین سلفی برای گوشی های آیفون

معرفی جدیدترین نرم افزار دوربین سلفی برای گوشی های آیفون

نرم افزار Facetune 2 به تازگی در اختیار کاربران گوشی های هوشمند قرار گرفته و در کنار به روز ترین ابزار ها قرار دارد، این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و حجمی در حدود 140 مگابایت دارد. این نرم افزار قابلیت روتوش تصاویر بسیار جالبی دارد و به وسیله آن می توانید به سفید کردن دندان ها، ویرایش چشم ها و … بپردازید. از دیگر امکانات این نرم افزار می تواند به حذف سایه ها در تصاویر اشاره کرد که می توانید بسیاری از تصاویری که فکر می کنیم کیفیت جالبی ندارند را بهبود بخشیم.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها