معرفی بهترین نرم افزار های ورزشی برای گوشی های هوشمند اندرویدی(بخش اول)

0
467
معرفی بهترین نرم افزار های ورزشی برای گوشی های هوشمند اندرویدی(بخش اول)

آیا شما قصد داشتن یک رژیم برای تناسب اندام هستید؟ روش های بسیاری برای رسیدن به تناسب اندام دلخواه وجود دارد، در این میان دویدن یکی ازجذاب ترین فعالیت ها است که می تواند به سرعت شما را به خواسته خود برساند. تا چند سال پیش برای دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در مورد دویدن و فعالیت های اینچنینی دستگاه های محدودی وجود داشت اما امروزه شرایط بسیار تغییر کرده و تقریبا هر گوشی هوشمند را می توان یک دستگاه سلامتی با قابلیت های بسیار خوب دانست. در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین نرم افزار های ورزشی برای گوشی های هوشمند اندرویدی بپردازیم.

همانطور که بیان شدن نرم افزار های بسیار زیادی به عنوان اپلیکیشن ورزشی وجود دارد، در این بخش قصد داریم به بررسی بخش اول نرم افزار های ورزشی برای گوشی های اندروید بپردازیم.

نرم افزار RunKeeper

این نرم افزار یکی از مشهور ترین اپلیکیشن های ورزشی برای گوشی های هوشمند اندرویدی است. با استفاده از این نرم افزار اطلاعات بسیار زیادی در هنگام ورزش در اختیار شما قرار می گیرد. با اجرای این نرم افزار به تاریخچه فعالیت های ورزشی خود می توانید دسترسی پیدا کنید، در کنار این تاریخچه سرعت و مسافت طی شده نیز اهمیت بسیار زیادی دارند که در اختیار شما قرار می گیرد، با این وجود مهم ترین ویژگی این نرم افزار دسترسی بسیار ساده به GPS یا همان مکان یاب است.

نرم افزار یاد شده به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و زمانی که فعالیت ورزشی شما به پایان رسید تمام نتیاج برای پروفایل شما در وب سایت این نرم افزار ارسال می شود و می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید.بهترین نرم افزار های ورزشی برای گوشی RunKeeper

لینک دانلود نرم افزار RunKeeper از استور رسمی گوگل برای گوشی های اندرویدی

نرم افزار ​​​ Endomondo ​

این نرم افزار با وجود اینکه نامش کمتر سر زبان ها است اما بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران دریاف شده است، مهم ترین ویژگی این نرم افزار را می توان کیفیت آن و دسترسی ساده با قابلیت های این نرم افزار ورزشی دانست. نکته جالب توجه در مورد نرم افزار یاد شده این موضوع است که در هنگام دویدن اطلاعات جالبی را در اختیار شما قرار می دهد و به حفظ تناسب اندام روزانه شما کمک می کند.

در کنار اطلاعات یاد شده قابلیت هایی نظیر تعیین اهداف روزانه و بررسی پیشرفت خود را می توانید ثبت و نگه داری کنید. در کنار موارد یاد شده این نرم افزار دارای فیدبک صوتی است که کمک می کند شما در هنگام ورزش انگیزه بیشتری پیدا کنید. این نرم افزار از بسیاری مچ یند های سلامتی پشتیبانی می کند.

لینک دانلود نرم افزار Endomondo​ از استور رسمی گوگل برای گوشی های اندرویدیبهترین نرم افزار های ورزشی برای گوشی ​​​ Endomondo ​

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها