بهترین هدفون‌های جایگزین‌ ایرپاد پرو با قیمت کمتر

0
5171

کمپانی اپل هدفون جدید ایرپاد پرو را عرضه کرده است؛ اما اگر قادر به پرداخت هزینه 250 دلاری آن نیستید؛ می‌توانید از گزینه‌های جایگزین‌ زیر استفاده کنید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، هدفون‌های بی‌سیم بسیار زیادی در بازار موجود است که قابلیت‌های تقریباً مشابه ای با AirPod Pro دارند و قیمت آن‌ها ارزان‌تر است. بنابراین اگر بودجه موردنیاز برای خرید AirPod Pro را ندارید؛ می‌توانید یکی از 5 هدفون بی‌سیم زیر را تهیه کنید.

بهترین هدفون‌های ارزان که جایگزین‌ مناسبی برای ایرپاد پرو هستند

هدفون بسیار مشابه با AirPod Pro: هدفون بی‌سیم سونی Sony WF-1000XM3

این هدفون سونی 20 دلار ارزان‌تر از AirPod Pro است. همان تکنولوژی ANC و حالت transparency(شنیده شدن صدای محیط در حین گوش کردن به آهنگ) را در خود جای داده است. علاوه بر این سنسور به کار رفته در آن باعث می‌شود تا به محض برداشتن هدفون از گوش، موزیک به‌طور خودکار قطع شود.

بهترین هدفون برای دونده‌ها: هدفون Jaybird Vista

هدفون‌های Vista با قیمت ارزان‌تر از ایرپاد اپل و با وزن سبک یک انتخاب خوب برای دونده‌ها هستند؛ این هدفون‌ها بسیار راحت‌اند و ضد آب طراحی شده و دارای گواهی IPX7 هستند و با یک شارژر USB-C شارژ می‌شوند. البته حالت transparency در این هدفون قرار داده نشده است.

یک هدفون مناسب برای ورزش کردن و تماس تلفنی: هدفون Jabra Elite 65t

این هدفون‌ بی‌سیم دارای یک کیس شارژ سریع هستند و در برابر عرق کردن مقاوم است. در صورت نیاز می‌توانید از آن‌ها برای برقراری تماس استفاده کنید.

بهترین هدفون از نظر شباهت ظاهری: Anker Soundcore Liberty Air

این هدفون با طراحی خوب در گوش قرار گرفته و نسبت به  AirPods باس بهتر و نویز کمتری دارد. این هدفون به ایرپاد پرو جدید شبیه‌تر هستند. Liberty Air 2 جدید باتری بهتری داشته و کیفیت صدا در آن ارتقا یافته است و همچنین با استفاده از کیس شارژ UBC-C شارژ می‌شود.

یک هدفون با ویژگی‌های پیشرفته و هزینه کمتر از 50 دلار: Earfun Free

این هدفون دارای بلوتوث 5.0، شارژ USB-C و بی‌سیم و طراحی کاملاً ضد آب (دارای رتبه IPX7) است. هدفون Earfun Free صدای بسیار خوب و باکیفیت عالی ارائه می‌دهد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها