بهترین هدفون های 2019 با قیمت زیر یک میلیون در بازار ( خرداد 98)

0
1187
بهترین هدفون های 2019 با قیمت زیر یک میلیون در بازار ( خرداد 98)

هنگام مسافرت و پیاده روی همیشه احساس می کنیم که چیزی نیاز داریم و دوست داریم هدفون همراهمان باشد. در زیر با بهترین هدفون های 2019 با قیمت زیر 1 میلیون آشنا خواهید شد.

این هدفون ها به شما اجازه می دهند، موسیقی گوش کنید و امور دیگر تان را نیز انجام دهید، همچنین بدون هیچ وقفه ای به مکالمات خود پاسخ دهید. با هدفون ها می توانید در دنیای سرگرم کننده خود زندگی کنید. بنابراین اگر به دنبال هدفون های راحت و مفید هستید، به یاد داشته باشید که راحتی در کنار قیمت باید اولویت شما باشد. بهترین هدفون های 2019 معرفی شده در زیر دوام و ضمانت خوبی دارند و می توانید آنها را به راحتی تهیه کنید.

هدفون Mpow

هدفون Mpow بر اساس اصل انزوا کار می کند، به این معنا که تضمین می کند تحت تاثیر کیفیت صدای اطراف قرار نمی گیرد. همچنین باتری آن نیز خوب است و به سرعت خالی نمی شود. این هدفون دارای یک طراحی بسته به همراه درایور 40 میلی متری و تراشه CSR است که صدای همه جانبه، متعادل و دقیقی را فراهم می کند.

این هدفون از گزینه های اتصال سیمی و بی سیم پشتیبانی می کند. و دارای یک طراحی تاشو است که فضای کمی روی میز اشغال می کند. لوازم جانبی این هدفون شامل یک باتری 420 میلی آمپری داخلی است که با یک بار شارژ تا 20 ساعت صحبت کردن یا موسیقی را ارائه می دهد. این دستگاه دارای یک پوشش UV ضد خش با دوام است. هدفون در هفت رنگ سیاه و قرمز، سیاه و آبی، سیاه و سفید، سیاه و سبز، سیاه و خاکستری، نور نقره ای و صورتی موجود است. همراه با یک کابل شارژ USB، یک کابل صوتی 3.5 میلیمتری، یک کتابچه راهنمای کاربر و یک کیسه بسته بندی ارائه می شود. قیمت آن 33 دلار است.بهترین هدفون های 2019،هدفون Mpow

هدفون OneOdio

هدفون OneOdio 32 دلاری دارای دو درایو واحد با بلندگو 50 میلی متری همراه با درایو نئودیمیوم است. این گجت باس قدرتمند تولید می کند، و همچنین صداهای بلند و واضحی را از صدای کاملا متعادل ارائه می دهد. این هدفون استودیویی همراه با طرح دور گوش تمام گوش را پوشش می دهد. این شامل ویژگی های تلسکوپی با مقیاس و گوشه های گرد است که با چرم پروتئین پوشانده می شود تا حداکثر راحتی و انزوا از سر و صدا را در اختیار کاربران بگذارد.

این دستگاه را می توانید مطابق گوش خود تنظیم کنید تا راحتی بیشتری را با آن حس کنید. کاپ های گوش دارای قابلیت چرخش 90 درجه به سمت راست و چپ برای حمایت از گوش و جلوگیری از خستگی آن حین گوش کردن به موسیقی هستند. پنل انعطاف پذیر پلاستی تضمین می کند که حتی هنگام استفاده از آن برای ساعت های طولانی، تجربه ناشی از خستگی گوش دادن به موسیقی را دریافت نخواهید کرد. آداپتور هدفون رایگان است با گوشی های هوشمند آندروید، اپل، آی پاد، iPads و بسیاری دیگر از دستگاه های صوتی سازگار است. این دستگاه در سه رنگ سیاه، نقره و قرمز در دسترس است. و دو سال گارانتی دارد.بهترین هدفون های 2019، هدفون OneOdio

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها