بهترین کامپیوترهای دسکتاپ تجاری 2020

0
253

همه افراد به لپ تاپ نیاز ندارند؛ در برخی شرکت‌ها، کارمندان با کامیپوترهای دسکتاپ مشغول کار هستند. در این راهنما می‌توانید با بهترین کامپیوترهای دسکتاپ تجاری سال 2020 آشنا شوید و با توجه به راهنما؛ یک مدل مناسب را بخرید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از pcmag، همه افراد به خصوص در محل کار به کامپیوتر احتیاج دارند؛ این دستگاه‌ها دوام بیشتری دارند و برای کار در محیط‌های اداری و ادارت بهتر هستند.

بهترین کامپیوترهای تجاری برای سال 2020

راهنمای خرید بهترین کامپیوترهای تجاری

CPU

CPU ‌های دو هسته‌ای و چهار هسته‌ای، به ویژه لاین  Intel Core i3 و Core i5، در رایانه‌های تجاری رایج هستند. در صورتی که  به دنبال مدل‌های قوی‌تری هستید؛ CPU های Core i5، Core i7، Core i9 یا Xeon گزینه‌های خوبی هستند.

فضای ذخیره سازی: SSD یا هارد دیسک؟

رایانه‌های تجاری اغلب به حافظه کمتری نسبت به رایانه‌های شخصی نیاز دارند. صادقانه بگوییم، 60 گیگابایت حافظه می‌تواند تمام اسناد PowerPoint، Word و Excel که به صورت روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنید، را در خود جای دهد.

کارت گرافیک

بیشتر رایانه‌های شخصی دارای پردازنده گرافیکی یکپارچه (IGP) هستند. کارت گرافیک‌های مجزا بیشتر برای امور تخصصی مانند نقشه کشی و معماری و … مفید است.

کامپیوترهای All-in-One با صرفه جویی در فضا

این کامپیوترها با قابلیت‌های مانند صفحه نمایش لمسی تولید می‌شوند.

کامپیوترهای کوچک و مینی کامیپوتر ها نیز نمونه‌ی خوبی برای کارمندان هستند؛ که اغلب با پردازنده‌های کم مصرف، گرافیک یکپارچه غیر قابل ارتقا، 4 یا 8 گیگابایت رم و هارد دیسک‌های کوچکتر عرضه می‌شوند. این دستگاه‌ها برای گشت و گذار در وب، اجرای برنامه‌های Office و سایر کارهای محاسباتی سبک ساخته شده‌اند.

ویژگی‌های IT-Friendly

رایانه شخصی تجاری احتمالاً دارای ویژگی‌های امنیتی خواهند بود. ویژگی‌های IT-Friendly برای دسترسی و استفاده‌ی ایمن‌تر، و ابزارهای مدیریت دسک تاپ از راه دور به کار گرفته می‌شوند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها