بهترین گوشی‌های هواوی که می‌توان از بازار خرید

0
2207
بهترین گوشی‌های هواوی که می‌توان از بازار خرید

شاید این سوال برای علاقمندان به گوشی‌های هوآوی مطرح شده باشد که در حال حاضر بهترین گوشی‌های هوآوی کدام‌ها هستند و می‌توان از بازار خرید.

به گزارش کالاسودا،  تیم اندروید سنترال در این باره نوشته است که تحریم آمریکا علیه هوآوی باعث شده است تا این کمپانی نتواند عرضه گوشی از طریق اپراتورها را در بازار این کشور انجام دهد، اما کاربران می‌توانند این گوشی را به صورت بدون قفل {Unlocked}  از طریق آمازون بخرند.

اما اگر خواهان بهترین‌های هوآوی در بازار هستید می‌توانید به پیشنهادات زیر فکر کنید.

 

هوآوی P30 Pro

واقعا شگفت انگیز

بهترین گوشی‌های هواوی که می‌توان از بازار خرید

گوشی هوشمند پی 30 پرو یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی بازار است که به قیمت 655 دلار می‌توانید از آمازون بخرید. این گوشی در سال 2020 از لحاظ سخت افزار همچنان برتر محسوب می‌شود و دوربین چند منظوره آن در مقایسه با رقبا بهتر عمل می‌کند و در شاخص‌های فنی یک سر و گردن بالاتر قرار دارد. زوم 5 ایکس آن به تنهایی فاکتوری عالی محسوب می‌شود اما لنز 40 مگاپیکسلی و عمر باتری بسیار بالا یک گوشی شگفت انگیز را به کاربر می‌دهد.{اندروید 10 هم دارد}

 

هوآوی Mate 30 Pro

گوگل ندارد؟ مهم نیست!

بهترین گوشی‌های هواوی که می‌توان از بازار خرید

میت 30 پرو یکی از شاهکارهای هوآوی است که بدون سرویس و خدمات گوگل عرضه شده اما سخت افزاری نصب شده روی این گوشی محشر است. تراشه Kirin 990، دو لنز 40 مگاپیکسل، باتری عظیم 4500 میلی آمپر ساعت و شارژ سریع 40 واتی این گوشی 925 دلاری در آمازون را منحصربفرد کرده است. {در ضمن کاربران با صورت موازی قادر به استفاده از سرویس‌های گوگل در این گوشی هستند}

 

هوآوی P30 Lite

با ارزش

بهترین گوشی‌های هواوی که می‌توان از بازار خرید

مدل لایت تقریبا همان مدل پی 30 پرو است که برخی از ویژگی‌های آن کم شده تا کاربران عادی هم بتوانند یک گوشی پریمیوم را در دست بگیرند. تراشه Kirin 710 روی آن نصب شده و با لنز 48 مگاپیکسلی و باتری 3340 میلی آمپر ساعت و شارژ سریع 18 واتی می‌توان به قیمت 197 پوند از آمازون خرید.

 

هوآوی P Smart

فقط ملزومات

در رده گوشی‌های مقرون به صرفه جزو بهترین‌های هوآوی محسوب می‌شود که به قیمت 142 پوند از آمازون می‌توان تهیه کرد.تراشه Kirin 710، 3 گیگ رم، 32 گیگ حافظه، دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی، دوربین سلفی 16 و باتری 3400 میلی آمپر ساعت؛ همه فاکتورهایی است که یک کاربر از یک گوشی مقرون به صرفه در ذهن دارد.

 

هوآوی Mate XS

آغاز عصر جدید

بهترین گوشی‌های هواوی که می‌توان از بازار خرید

گوشی 2499 یورویی تاشو جدید هوآوی نمایانگر عصر جدیدی در دنیای موبایل محسوب می‌شود. هنگام بسته شدن نمایشگر 6.6 اینچی دارد که به صورت تبلت تبدیل به 8 اینچی می‌شود. دوربین مناسب‌تر از نسل قبل، تراشه Kirin 990، باتری 4500 میلی آمپر ساعت یک گوشی متفاوت و البته 2499 یورویی را به شما می‌دهد.

 

هوآوی Mate X

هم گوشی هم تبلت

بهترین گوشی‌های هواوی که می‌توان از بازار خرید

بسته به نوع استفاده شما هم گوشی است و هم تبلت. 3 اسکرین و 4 دوربین دارد که به صورت باز تبدیل به تبلت 8 اینچی برای کار می‌شود. اتصالات 5جی هم دارد و به قیمت 2299 یورو قابل تهیه است.

{برای خرید گوشی‌های هوآوی در تهران به آدرس ﺧﯿﺎﺑﺎن ﺟﻤﻬﻮرى ﺗﻘﺎﻃﻊ ﺣﺎﻓﻆ ، ﭘﺎﺳﺎژ ﭼﺎرﺳﻮ، ﻃﺒﻘﻪ ﻫﻤﮑﻒ، ﭘﻼك B12 مراجعه کنید.}

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها