قابلیت به اشتراک گذاری استوری از اپلیکیشن فیسبوک به اینستاگرام

0
814

فیسبوک در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان ارسال استوری فیسبوک به اینستاگرام را می‌دهد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از indianexpress؛ استوری یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌هایی است که در همه اپلیکیشن های فیسبوک مانند اینستاگرام و واتساپ به صورت مشترک در دسترس است. با این حال هنوز قابلیتی برای اشتراک گذاری استوری از فیسبوک به اینستاگرام وجود نداشت؛ اما این قابلیت قرار است به زودی اضافه شود.

اکنون این شرکت در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران این امکان را می‌دهد استوری فیس بوک را در اینستاگرام ارسال کنند. با معرفی این ویژگی جدید، کاربران با فشار یک دکمه قادر به ارسال یک استوری در فیسبوک و اینستاگرام خواهند بود.

سخنگوی فیس بوک به Techcrunch گفت: این ویژگی در حال حاضر برای اکثر کاربران فیسبوک در دسترس نیست زیرا این شرکت هم اکنون در حال آزمایش آن است. فیسبوک برای عرضه‌ی آن جدول زمانی را مشخص نکرده و معلوم نیست این قابلیت در چه زمانی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

این ویژگی برای اولین بار توسط جین منچون وونگ، یک مهندس معکوس برنامه‌ها، کشف شد. او می‌گوید، ضمن ارسال Stories در فیس بوک، کاربران گزینه‌ای را برای بررسی تنظیمات حفظ حریم خصوصی دریافت می‌کنند. در این روش آن‌ها می‌توانند گزینه “اشتراک استوری در اینستاگرام” را در کنار گزینه‌های Story to Public، Friends، Custom و Hide مشاهده کنند. او این ویژگی را در اندروید کشف کرده؛ اما نتواسته آن را در نسخه‌ی iOS تست کند.

از آنجایی که این ویژگی در همه گوشی‌های در دسترس نیست نمی‌توان روش آن را در این بازه زمانی توضیح داد.

برای یادآوری، فیس بوک سال گذشته ویژگی ارسال متقابل استوری به WhatsApp اضافه کرد، که در آن کاربران واتساپ می‌توانند وضعیت خود را به عنوان یک استوری در فیسبوک ارسال کنند.

اینستاگرام همچنین ویژگی مشابهی دارد که در آن به کاربران امکان می‌دهد استوری های اینستاگرام خود را مستقیماً در استوری فیسبوک به اشتراک بگذارند.

برای استفاده از این ویژگی در اینستاگرام و به اشتراک گذاری مستقیم استوری Stories خود در فیسبوک، می‌توانید مراحل ذکر شده را دنبال کنید:

* اینستاگرام را باز کرده و یک استوری ایجاد کنید.

* بعد از اتمام استوری، باید گزینه “ارسال به/Send to” را فشار دهید.

* با این کار، یک پنجره جدید باز می‌شود، در آنجا باید دکمه ارسال گزینه‌های اشتراک گذاری، واقع در زیر گزینه «داستان شما/Your Story» را فشار دهید.

*یک پنجره جدید نمایش داده می‌شود، که از شما سؤال می‌کند آیا می‌خواهید که همیشه این کار را انجام دهید “Share to Facebook Every Time” یا “یک بار به اشتراک می‌گذارید/Share Once”.

* روی هر تنظیماتی که می‌خواهید ضربه بزنید و سپس به اشتراک ضربه بزنید.

*توجه داشته باشید، برای نشان دادن این تنظیم، ابتدا باید حساب Facebook خود را به حساب اینستاگرام خود وصل کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها