با بهترین گوشی ارزان قیمت موجود در بازار ایران آشنا شوید

0
1297
با بهترین گوشی ارزان قیمت موجود در بازار ایران آشنا شوید

گوشی هوشمند نوکیا 2.1 نسخه 2018 را می توان بهترین گوشی هوشمند اندروید ارزان قیمت در نظر گرفت. این گوشی هوشمند با وجود اینکه قیمت مناسب و پایینی دارد، امکانات خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

قیمت بسیار عالی؛ عامل فروش این گوشی هوشمند

بهترین گوشی ارزان قیمت موجود در بازار ایران قیمتی در حدود یک میلیون تومان دارد. این گوشی هوشمند در روزهایی که برندهایی مانند سامسونگ گوشی با قیمت کمتر از 2میلیون تومان ندارند، با قیمتی در حدود یک میلیون تومان به فروش می رسد. این گوشی هوشمند می تواند تمام نیازهای ساده و روزمره یک کاربر را برطرف کند.برای بررسی گوشی های قیمت مناسب سامسونگ در این بخش کلیک کنید.

سیستم عامل به روز و دریافت آپدیت های نرم افزاری

بهترین گوشی ارزان قیمت موجود در بازار ایران با اندروید 8.1 روانه بازار فروش شده است. یقینا عرضه یک گوشی ارزان قیمت با این نسخه از سیستم عامل اندروید جالب توجه خواهد بود. این گوشی هوشمند بر اساس ادعای کمپانی اچ ام دی گلوبال، تا دو سال به روزرسانی نرم افزاری را دریافت می کند؛ قطعا این موضوع باعث خاص تر شدن این گوشی هوشمند ارزان قیمت می شود. این در حالی است که در حال حاضر گوشی های ارزان قیمت هیچ برندی امکان دریافت به روزرسانی را ندارند.گوشی هوشمند نوکیا 2.1 نسخه 2018 را می توان بهترین گوشی هوشمند اندروید ارزان قیمت در نظر گرفت.

باتری قدرتمند؛ انتخابی عالی برای کاربران

بهترین گوشی ارزان قیمت موجود در بازار ایران دارای یک باتری 4000 میلی آمپری است. با وجود اینکه این گوشی هوشمند از پردازنده قدیمی و پرمصرف اسنپدراگون 425 بهره می برد و نمی توان انتظار یک باتری خیره کننده را برای این محصول داشت، اما باتری 4000 میلی آمپری برای این گوشی هوشمند خوش قیمت بسیار جالب توجه است. این در حالی است که بیشتر گوشی های هوشمند موجود در بازار با باتری حدود 3000 میلی آمپری روانه بازار فروش می شوند.

در کنار ویژگی های یاد شده، بهترین گوشی ارزان قیمت موجود در بازار ایران یک ویژگی جالب توجه دارد و آن هم طراحی بسیار زیبای این گوشی هوشمند است. در روزهایی که برندهای سازنده گوشی موبایل توجه کمتری به گوشی های ارزان قیمت خود دارند و بیشتر تمرکز خود را روی گوشی های میان رده و پرچمدار خود قرار داده اند، برند محبوب نوکیا گوشی های ارزان قیمت خوبی را روانه بازار فروش می کند.

نظر شما در مورد بهترین گوشی ارزان قیمت موجود در بازار ایران چیست؟ آیا شما هم گوشی هوشمند نوکیا 2.1 نسخه 2018 را برترین گوشی هوشمند موجود در بازار ایران می دانید یا ترجیح می دهید سراغ برندهای دیگر و قیمت های بالاتر برای خرید یک گوشی هوشمند اندرویدی با حداقل امکانات بروید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها