آیا امسال باید شاهد قدرتی جدید در صنعت فروش گوشی های هوشمند باشیم؟

0
353
آیا امسال باید شاهد قدرتی جدید در صنعت فروش گوشی های هوشمند باشیم؟

صنعت فروش گوشی های هوشمند همیشه یکی از پویاترین صنعت ها بوده است و غول های تکنولوژی در آن در حال رقابت هستند. حال سوالی که شکل می گیرد این است که اگر ترندهای سال به همین شکل ادامه پیدا کنند آیا شاهد قدرتی جدید در این صنعت خواهیم بود یا خیر؟

هواوی و صنعت فروش گوشی های هوشمند

اعتماد به نفس چیزی است که شرکت هواوی کم ندارد. در سال 2016 مدیرعامل شرکت هواوی اعلام کرد که تا سال 2021 شرکت هواوی در رتبه اول صنعت فروش گوشی های هوشمند و بالاتر از سامسونگ و اپل قرار خواهد گرفت. از آن زمان تاکنون شرکت هواوی به عینه نشان داده که توانایی چنین کاری را دارد. در سال گذشته این شرکت بالای 200 میلیون گوشی در سرتاسر جهان به فروش رسانده است. نکته جالب توجه این است که هواوی یا هیچ یک از شرکت های آمریکایی داد و ستدی ندارد.

فروش بی نظیر هواوی در سال گذشته

این شرکت در سال گذشته حاشیه کم نداشته است و شایعاتی مبنی بر اینکه گوشی های این شرکت از کاربران جاسوسی می کند همیشه وجود داشته است. به طور کلی شرکت هواوی تصمیم دارد تا جای شرکت سامسونگ را در فروش بگیرد و به رتبه ی یک این رقابت دست پیدا کند.

بر اساس گزارش های منتشر شده امسال این شرکت قصد دارد تا بالای 250 میلیون گوشی در سرتاسر جهان فروش داشته باشد و سال بعد آن هم این عدد را به 300 میلیون برساند. سال گذشته شرکت هواوی با عرضه گوشی های پرچم دارد P20 Pro و Mate 20 Pro ، عملکردی استثنایی داشت.

رقابت هواوی با دیگر غول های دنیای تکنولوژی

شرکت تولید کننده قطعات پردازنده کایرین هواوی اخیرا با درخواستی از سوی هواوی مبنی بر ایجاد فضای بیشتر در این پردازنده مواجه شده است. گفته می شود که تمام این کارها برای رسیدن شرکت هواوی به رتبه اول صورت خواهد گرفت.هواوی و صنعت فروش گوشی های هوشمند

بر اساس گزارش های منتشر شده شرکت سامسونگ در سال گذشته حدود 292.3 میلیون فروش داشته که بیشتر از فروش 208.8 میلیونی اپل یوده است. شرکت هواوی هم در رتبه سوم با 206 میلیون دستگاه قرار گرفت. به نظر ما شرکت هواوی با توجه ه جریانات خود عملکردی بی نظیر داشته است.

سال گذشته میزان فروش سامسونگ حدود 8 درصد کاهش داشت و این موضوع برای شرکت اپل حدودا 3.2 درصد بود ولی با رشد خیره کننده 33% عملکردی بی نظیر داشت. اگر ترندها ادامه دار باشند باید شاهد اینکه هواوی به بهترین تولیدکننده گوشی های هوشمند تبدیل شود ، عادت کنیم.

فعالیت های هواوی در سال 2019

باید دید که نهایت چه اتفاقی برای این شرکت در سال 2019 رخ خواهد داد ، آیا این کمپانی می تواند نگاه کاربران را در سال جدید به خود جلب کند یا خیر؟ تمام این موارد را زمان به ما نشان خواهد داد و شکی نیست که شرکت هواوی برای سال 2019 برنامه های جذابی در ذهن دارد.

نظر شما در مورد شرکت هواوی و فعالیت این شرکت در سال 2019 چیست؟ آیا این شرکت می تواند نگاه کاربران را به خود جلب کند؟

منتظر نظرات شما دوستان در این زمینه در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها