رندر گران ترین میان رده سامسونگ A50 جایگاه دوربین سه گانه را نشان می دهد

0
4330
رندر گران ترین میان رده سامسونگ A50 جایگاه دوربین سه گانه را نشان می دهد

انتظار می رود که گوشی Galaxy A50 گران ترین گوشی هوشمند سری A سال 2019 است که مشخصات آن نشان از جایگاه دوربین سه گانه و حفره صفحه نمایش دارد.

تصویری که منتشر شده است، نشان دهنده خیلی چیزها می تواند باشد که در واقعیت هم ممکن است در طراحی گران ترین میان رده سامسونگ A50 لحاظ شود.

یک رندر از این گوشی توسط سایت PriceKart منتشر شده است که نشان می دهد سامسونگ برای گران ترین میان رده خود برنامه های خوبی دارد. انتظار می رود که گوشی میان رده دارای لبه های باریک و پهنای اندک باشد و یک حفره صفحه نمایش به صورت مینیمالیستی وجود دارد که برای مشتریانی که چنین حفره هایی را دوست ندارند ممکن است آزار دهنده باشد.

به چنین حفره های صفحه نمایش قطره ای می گویند و آن بخش کمی از بالای صفحه نمایش 6.4 اینچی این گوشی که مجهز به صفحه Infinity U سوپر آمولد است را اشغال کرده است و به اندازه کافی به فضای دوربین سلفی بزرگ 25 مگاپیکسلی اجازه می دهد که کاربران را مجذوب ویژگی های منحصر به فرد خود کنند.

همچنین تنظیمات دوربین سه گانه نیز در قسمت پشت گوشی وجود دارد که دارای یک طرح عمودی مانند گوشی Galaxy A9 2018است. فلش LED بخشی از قسمت جزیره ای دوربین اصلی نیست و درست در زیر دوربین سه گانه قرار دارد.سنسور اثر انگشت داخلی در گران ترین میان رده سامسونگ A50

سنسور اثر انگشت داخلی در گران ترین میان رده سامسونگ A50

این تصاویر همچنین تائید می کند که با توجه به رندر گران ترین میان رده سامسونگ A50 در واقع یک سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش خواهد داشت، چرا که فضایی در جلو و پشت دوربین برای این کار در تصاویر مشاهده نمی شود. همچنین دو پورت USB Type-C و پورت های صوتی با جک 3.5 میلی متری نیز در این گوشی وجود دارد. از دیگر مشخصاتی که با کمک این تصویر به ذهن متبادر می شود این است که بلندگو در قسمت پایین وجود داشته و جایگاه میکروفون کوچک نیز در پایین قابل مشاهده است.

همچنین گفته شده که گلکسی A50 سامسونگ مانند پرچمداران سری اس سامسونگ از اندروید 9 بهره می برد و حضور آخرین نسخه از به روزرسانی اندروید برای این گوشی هوشمند، شگفتی بسیاری را به همراه خواهد داشت

انتظار می رود که این گوشی در نیمه اول سال جاری رونمایی شود و همراه با دو گوشی دیگر یعنی Galaxy A30 و A10 رونمایی آن صورت گیرد. اما قبل از اینکه این دستگاه ها رسما معرفی شوند، سامسونگ گوشی پرچمدار خود یعنی Galaxy S10 را در تاریخ 20 فوریه معرفی خواهد کرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها