چرا گوشی های برند آنر را بخریم؟

0
1334
چرا گوشی های برند آنر را بخریم؟

کمپانی هواوی در سال 2018 توانست رتبه دوم پرفروش ترین گوشی های هوشمند را به دست آورد. این کمپانی چینی ساخت و فروش برندهای هواوی و آنر را در دست دارد. در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چرا گوشی های برند آنر را بخریم.

آنر؛ برندی پرطرفدار در بازار جهانی و ایران

برند آنر در بازار جهانی و ایران طرفداران بسیاری دارد. این برند که با تمرکز روی سلایق جوانان، گوشی های هوشمند خود را تولید می کند، توانسته است شرایط بسیار خوبی را برای کاربران و طرفداران کمپانی هواوی ایجاد کند. در بازار ایران نیز این برند با توجه به امکانات بسیار خوب و قیمت مناسب، در کنار ویژگی های جالب توجه اش فروش بسیار خوبی را تجربه می کند. البته این موضوع را باید در نظر گرفت که برخی از گوشی های سری آنر مختص بازار چین و هند هستند و وارد بازار جهانی نمی شوند.

چه ویژگی هایی باعث می شود گوشی های برند آنر را بخریم؟

بدون شک اولین موضوعی که باعث می شود برند آنر فروش بسیار خوبی داشته باشد، توسعه این محصولات توسط کمپانی هواوی است. با وجود اینکه برند آنر به عنوان برند فرعی کمپانی هواوی در نظر گرفته می شود، بخش توسعه این برند با هواوی یکی است. همین موضوع باعث می شود که گوشی های برند آنر را با خیال بسیار راحت بخریم.چه ویژگی هایی باعث می شود گوشی های برند آنر را بخریم؟

ظاهر بسیار زیبا یکی دیگر از دلایلی است که باعث می شود گوشی های برند آنر را بخریم. گوشی های برند آنر با ظاهری بسیار زیباتر از برندهای دیگر روانه بازار فروش می شوند. این گوشی های هوشمند با وجود اینکه از سخت افزارهای کمپانی هواوی بهره می برند، ظاهری بسیار جذاب تر از محصولات هواوی دارند. بیشتر گوشی های این برند با قاب پشتی شیشه ای و رنگ های بسیار زیبا روانه بازار فروش می شوند.

در کنار سخت افزار مناسب و ظاهر بسیار زیبا، گوشی های برند آنر قیمت بسیار مناسبی دارند. کمپانی مشهور هواوی اساس فروش این برند چینی را روی فروش اینترنتی قرار داده و قیمت های بسیار خوبی را برای این برند در نظر گرفته است؛ به طور مثال برخی از میان رده های برند آنر و هواوی ویژگی های مشابهی دارند اما گوشی های و محصولات برند آنر با قیمت های پایین تری روانه بازار فروش می شوند. البته این موضوع را باید در نظر گرفت که این موضوع  بیشتر روی گوشی های میان رده و ارزان قیمت این دو برند صدق می کند زیرا پرچمداران برند هواوی به دلیل همکاری با کمپانی لایکا از لنزهای بسیار قدرتمندتری بهره مند هستند.

نظر شما در مورد گوشی های برند آنر چیست؟ آیا تجربه استفاده از گوشی های این برند را دارید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها