بررسی بهترین گوشی های موبایل سامسونگ تا 3 میلیون تومان

0
1857
بررسی بهترین گوشی های موبایل سامسونگ تا 3 میلیون تومان

گوشی های هوشمند سامسونگ در بازار ایران طرفداران بسیار زیادی دارند، این گوشی های هوشمند در رده قیمت های مختلف حضور فعالی در بازار ایران دارند، از این رو قصد داریم به بررسی بهترین گوشی های موبایل سامسونگ تا 3 میلیون تومان بپردازیم.

گوشی های هوشمند سامسونگ در کنار هواوی بخش عمده ای از فروش گوشی های میان رده بازار ایران را تشکیل می دهند و حدود قیمت تا 3 میلیون تومان اهمیت بسیار بالایی برای خریداران و فروشندگان گوشی های سامسونگ دارد.

گوشی موبایل گلکسی A20 سامسونگ ؛ بهترین گوشی های موبایل سامسونگ تا 3 میلیون تومان

یکی از برترین گوشی های هوشمند موجود در بازار گوشی های میان رده گلکسی A20 است، این گوشی هوشمند قیمتی در حدود دو میلیون و هشتصد هزار تومان دارد. گوشی موبایل گلکسی A20 سامسونگ از پردازده اگزینوس 7884 بهره می برد و در کنار رم 3 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایتی می تواند شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد کند. گوشی هوشمند یاد شده از اندروید 9 بهره می برد.برای بررسی تخصصی گلکسی A20 سامسونگ روی این بخش کلیک کنید.

گلکسی A20 سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی است، این گوشی هوشمند مانند بسیاری از گوشی های پرچمدار از پنل آمولد ساخته شده است. با این وجود در کنار ظاهر بسیار زیبا این گوشی هوشمند قابلیت دیگری دارد که مورد تایید کاربران است و آن هم استفاده از باتری 4000 میلی آمپری به شمار می رود.گوشی موبایل گلکسی A20 سامسونگ ؛ بهترین گوشی های موبایل سامسونگ تا 3 میلیون تومان

گلکسی M20 سامسونگ

گوشی های سری M سامسونگ را می توان یکی از جذاب ترین سری گوشی های میان رده دانست. این گوشی های هوشمند که به تازگی وارد بازار فروش شده اند توانسته اند شرایط بسیار خوبی را برای کاربران یجاد کنند. گوشی هوشمند گلکسی M20 سامسونگ  را می توان در کنار بهترین گوشی های موبایل سامسونگ تا 3 میلیون تومان معرفی کرد، این گوشی هوشمند قابلیت های بسیار خوبی دارد که در این بخش به خلاصه ای از آن می پردازیم.

این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 3 میلیون تومان به فروش می رسد، گلکسی M20 سامسونگ در بخش باتری به نظر جذابیت های بسیاری را برای کاربران ایجاد می کند، حضور باتری 5000 میلی آمپری در کنار وزن مناسب می تواند شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد کند.

این گوشی هوشمند دارای دوربین دوگانه است که حضور لنز های 13 مگاپیکسلی در کنار لنز 5 مگاپیکسلی شرایطی مانند بسیاری از گوشی های میان رده این برند را در اختیار کاربران قرار می دهد.گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی M20 سامسونگ

گلکسی J8 سامسونگ ؛ میان رده ی پرفروش سامسونگ

گوشی موبایل گلکسی J8 سامسونگ با وجود اینکه از دو گوشی هوشمند یاد شده قدیمی تر است همچنان در میان گوشی های پرفروش قرار دارد. از این رو این محصول را در میان بهترین گوشی های موبایل سامسونگ تا 3 میلیون تومان قرار دادیم.

گلکسی J8 سامسونگ نیز قیمتی در حدود 3 میلیون تومان دارد این گوشی هوشمند از پردازنده 14 نانومتری اسنپدراگون 450 بهره می برد، مهم ترین ویژگی این گوشی هوشمند را می توان دوربین این محصول دانست. گلکسی J8 سامسونگ دارای لنز های 16 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی است و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد می کند.برخلاف دو گوشی هوشمند یاد شده که با حافظه داخلی 32 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرند، این محصول در نسخه 64 گیگابایتی به فروش می رسد و حضور رم 4 گیگابایتی نیز شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می کند.

در این بخش تلاش کردیم به بررسی بهترین گوشی های موبایل سامسونگ تا 3 میلیون تومان که در بازار نیز موجود است بپردازیم، با این وجود گوشی های هوشمند دیگری نیز وجود دارد که آن ها را می توان به عنوان یک خرید بسیار خوبی برای کاربران در نظر گرفت.گلکسی J8 سامسونگ ؛ میان رده ی پرفروش سامسونگ

نظر شما در مورد بهترین گوشی های موبایل سامسونگ تا 3 میلیون تومان چیست؟ آیا این گوشی های هوشمند را می توان به عنوان بهترین محصولات در میان تمام گوشی های تا سه میلیون تومان در نظر گرفت؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها