موبایل Y9 نسخه 2018 ؛ بهترین گوشی هوشمند هواوی تا سه میلیون تومان

0
742
موبایل Y9 نسخه 2018 ؛ بهترین گوشی هوشمند هواوی تا سه میلیون تومان

انتخاب بهترین گوشی هوشمند هواوی تا سه میلیون تومان به نظر کارسختی نخواهد بود، گوشی هوشمند Y9  نسخه 2018 بدون شک بهترین گوشی هوشمند هواوی تا سه میلیون تومان است. این گوشی هوشمند قابلیت های بسیار خوبی دارد که از مهم ترین آن می توان به حضور چهار لنز برای این گوشی هوشمند خوش قیمت اشاره کرد.

این گوشی هوشمند در بازار جهانی با قیمتی در حدود 220 یورو به فروش می رسد و در بازار کشورمان نیز در حدود سه میلیون تومان به فروش می رسد.

دوربین و باتری مهم ترین ویژگی های این گوشی هوشمند پرفروش

بهترین گوشی هوشمند هواوی تا سه میلیون تومان دارای لنز های 16 و 2 برای دوربین اصلی و لنز های 13 و 2 برای دوربین سلفی است. حضور این چهار لنز در کنار فلاش ال ای دی برای دوربین شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد کرده است. این گوشی هوشمند در نسخه های مختلفی روانه بازار فروش شده اما در بازار کشورمان نسخه 32 گیگابایتی با رم سه گیگابایتی حضور دارد.

در بخش باتری نیز شرایط خوبی برای کاربران در نظر گرفته شده، باتری 4000 میلی آمپری برای این گوشی هوشمند یک خبر بسیار خوب برای کاربران و طرفداران برند هواوی محسوب می شود، این باتری بسیار خوب لیتیوم یونی برای این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 5.93 اینچی شرایط خوبی را برای کاربرانی که قصد استفاده از دو سیم کارت را دارند ایجاد می کند.

نظر شما در مورد بهترین گوشی هوشمند هواوی تا سه میلیون تومان چیست؟ کدام گوشی هوشمند را یک خرید مناسب می دانید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها