به این کولر با صدایتان فرمان دهید

0
748

کالاسودا – سیستم تهویه مطبوع جدید LG 40 صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف انرژی داشته و با الکسا نیز سازگار است.

الجی اعلام کرده است که از سیستم تهویه هوای مطبوع سه گانه در برند خانگی ThinQ خود استفاده خواهد کرد. هر سه واحد AC با دستیار صوتی الکسا و دستیار گوگل کار می کنند. این یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال یک اتاق تهویه مطبوع جدید با تکنولوژی های روز دنیا هستند.

 

صرفه جویی در مصرف انرژی

این سیستم های تهویه مطبوع جدید از نظر مصرف انرژی به صرفه هستند، به این معنی که در عین حال که اتاق را خنک تر می کنند، صورتحساب مصرف شما نیز عدد کمتری را نشان می دهد. این کولرها از یک کمپرسور دوگانه invertor استفاده می کنند که بر اساس سرعت متغیر و دمای مورد نظر شما کار می کند.

 

تنظیم سرعت و درجه حرارت

می‌توانید سرعت را برای حفظ درجه حرارت مطلوب تنظیم کنید که منجر به نوسان کمتر و کارایی بیشتر انرژی می شود. بهره وری انرژی در این کولر میان ۲۵ تا ۴۰ درصد بهبود خواهد یافت. این کولرهای الجی همچنین دارای تکنولوژی خنک سازی پیشرفته یا  Advanced Cooling  است.

این بدان معنی است که واحدهای تهویه مطبوع هنگامی که به درجه حرارت مطلوب و مورد نظر برسند، حرکت واحدها آهسته تر می شود و این می تواند به کمتر شدن میزان مصرف انرژی کمک می کند. در نهایت اینکه این سیستم های تهویه دارای کمترین صدا و لرزش هستند، به طوری که صدایی که تولید می کنند تنها ۴۴ دسی بل است.

 

بی صدا بودن

این یکی از ایده آل ترین کولرها خصوصاً در برای مکان هایی چون بیمارستان و کتابخانه است، به این معنی که شما می توانید در هنگام خواب در اتاق خواب تان نیز از این کولر استفاده کنید و بدون کمترین صدایی آن را روشن کنید و به خوابی راحت بروید.

 

هماهنگی با دستیارهای صوتی

در حال حاضر این سیستم های تهویه مطبوع هوشمند و بر روی پلتفرم ThinQ LG اجرا می‌شوند، به گونه ای که می‌توانید از صدای خود که با آمازون اکو هماهنگ شده برای دستور دادن به دستیار صوتی الکسا یا آمازون اکو استفاده کنید. شما می‌توانید به این کولر فرمان دهید که خاموش یا روشن شود و یا مثلاً روی درجه حرارت ۲۰ درجه تنظیم شود. این واحدهای تهویه مطبوع در حال حاضر در بازارها موجود شده اند.

کولر LW1517IVSM یک مدل ۱۴۰۰۰ BTU است که برای یک آپارتمان حدود ۸۰۰ فوت مربع مناسب است و قیمت آن ۴۶۹ دلار است. اما کولر LW1817IVSM یک مدل ۱۸۰۰۰ BTU است که برای خانه های ۱۰۰۰ فوت مربی مناسب است و قیمتی حدود ۵۶۹ دلار دارد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید