به روزرسانی جدید و جالب توجه برنامه نقشه گوگل

0
633
به روزرسانی جدید و جالب توجه برنامه نقشه گوگل

به تازگی خبری جالب در مورد برنامه نقشه گوگل منتشر شده که نشان می دهد افزونه ای جدید به این برنامه اضافه شده است و قطعا این افزونه می تواند برای شما دوستان کاربردی باشد.

رونمایی از افزونه جدید برای برنامه نقشه گوگل

گوگل تصمیم دارد تا کاربران برنامه نقشه گوگل بتوانند به راحتی جاهایی را که تمایل دارند به راحتی پیدا کنند و سریع تر به محل برسند. به همین منظور ، این غول تکنولوژی تصمیم گرفته است تا افزونه ای جدید را به برنامه نقشه گوگل اضافه کند که با این افزونه کاربران می توانند به راحتی هشتگ های موردنظر خود را به بخش بازدیدها اضافه کنند.

ویژگی های این افزونه جدید برای برنامه نقشه گوگل

این افزونه جدید از همین الان برای کاربران اندروید در دسترس بوده اما کاربران نقشه گوگل اعلام کرده اند که کاربران می توانند هشتگ ها را حتی به بازدیدهای قدیمی نیز اضافه کنند و در بازدیدهای جدید خود نیز این موضوع به راحتی قابل استفاده است. اگرچه برنامه نقشه گوگل اعلام کرده که هشتگ های پیش فرض در این بخش وجود ندارند و کاربران می توانند از هر هشتگی که تمایل دارند استفاده کنند. احتمالا ما شاهد هشتگ هایی مانند #Steak ، #Vegetarian و …. باشیم.ویژگی های این افزونه جدید برای برنامه نقشه گوگل

امکان استفاده از این افزونه برای تمام موقعیت مکانی های موجود

قطعا رستوران ها تنها جاهایی نیستند که شما می توانید از هشتگ استفاده کنید ، هر موقعیت مکانی در برنامه نقشه گوگل که وجود دارد امکان اضافه شدن هشتگ وجود دارد. متاسفانه هنوز مشخص نیست که این افزونه چه زمانی برای سیستم عامل iOS به بازار عرضه شود ولی به نظر می رسد که گوگل به زودی این افزونه را برای این سیستم عامل به بازار عرضه کند.

ویژگی های اخیر برنامه نقشه گوگل

نمایش تمامی نقشه های مکان های مختلف دنیا به صورت دو و سه بعدی

امکان مکان یابی و یافتن مکان های مختلف با دو روش اینترنتی و جی پی اس

امکان علامت گذاری نقاط مورد علاقه روی نقشه ها برای دسترسی سریع

نمایش مکان ها به صورت آنلاین و حرکت در خیابان ها !

استفاده در رانندگی، حمل و نقل عمومی،دوچرخه سواری و پیاده روی

نمایش موقعیت دوستان در نقشه با امکان دنبال کردن سریع و آسان آن ها

دارا بودن صدای هدایت کننده GPS navigation (راهنمای صوتی)

نظر شما راجع به این افزونه جدید برای برنامه نقشه گوگل چیست؟ آیا این افزونه می تواند در این برنامه جذاب باشد؟ منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها