به روزرسانی جدید و فوق العاده جذاب اینستاگرام

0
835
به روزرسانی جدید و فوق العاده جذاب اینستاگرام

به تازگی خبری در مورد اینستاگرام و به روزرسانی جدید و فوق العاده این شبکه اجتماعی منتشر شده که نشان می دهد از افزونه بی نظیری برای این اپلیکیشن رونمایی شده است.

به روزرسانی جدید و فوق العاده جذاب اینستاگرام

برنامه اینستاگرام تلاش کرده تا ویژگی ها و افزونه های جدیدی را به برنامه کنونی خود اضافه کند. کاربران به زودی می توانند از طریق ویدئوهایی که در پست های صفحه اصلی خود می بینند خرید داشته باشند. این ویژگی ها به کاربران کمک می کند تا خیلی بهتر از گذشته از این اپلیکیشن خرید داشته باشند.

ویژگی های این افزونه جدید

این بخش خرید جدید که به ویدئوها اضافه شده خیلی شبیه فروشگاه های آنلاین است ولی با این تفاوت که با کالاهایی همراه است که شما از آنها را می پسندید. این کالاها به بهترین شکل ممکن کنار یکدیگر قرار گرفته اند و کاربران می توانند به راحتی آن را انتخاب و خریداری کنند. این قضیه می تواند برای کاربران جذاب باشد. فقط بعضی از پست های اینستاگرام این قابلیت را دارا هستند. اینستاگرام به تازگی این قابلیت را به شبکه اجتماعی خود اضافه کرده است. حالا کاربران با این قابلیت که به بخش ویدئوها ، پست ها و استوری اضافه شده می تواند در نوع خود جالب توجه و چشمگیر باشد.

بالاتر رفتن کیفیت پیج های کسب و کار

تمام این اکانت های کسب و کار با تغییرات زیادی در طراحی خود همراه بوده اند که تنها کافیست کاربر روی گزینه Shop کلیک کرده و از پیج موردنظر خرید خود را انجام دهید. این عملیات باعث می شود تا پیج کسب و کار شبیه به سایت های فروش آنلاین شوند و این موضوع می تواند خود یک قدم رو به جلو محسوب شود.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

به روزرسانی اخیر اپلیکیشن اینستاگرامبه روزرسانی اخیر اپلیکیشن اینستاگرام

1- فیلترهای صورت

2- قابلیت Rewind

3- قابلیت Hashtag

4- برس پاک کن جدید

5- ذخیره و یا نشانه گذاری تصاویر و ویدیوها

6- امکان ساخت آلبوم

7- استفاده از برنامه به صورت آفلاین

8- اپلیکیشن دسکتاپ اینستاگرام

9- متد احراز هویت دو مرحله ای

10- ارسال پیام دارای قابلیت از بین رفتن خودکار

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها