به روزرسانی Realme 1 و Realme U1 شامل حالت Dark و آخرین بسته امنیتی

0
182
به روزرسانی Realme 1 و Realme U1 شامل حالت Dark و آخرین بسته امنیتی

با توجه به اینکه گوشی های جدیدی هر سال پا به عرضه ظهور می گذارند اما نباید فراموش کرد که Realme هنوز یک برند جذاب و جوان است و به نظر می رسد ، کسی گوشی های سال گذشته این شرکت را فراموش نکرده است.

هر دو گوشی  Realme 1  و Realme U1 اکنون یک به روزرسانی نرم افزاری جدید را دریافت کرده اند ، که آنها را به حالت Dark Mode و همچنین آخرین اصلاحات امنیتی با کمک یک پچ امنیتی می رساند.

ویژگی های جدید گوشی های ریلمی

پس از اعمال به روزرسانی، هر دو گوشی اول اکتبر 2019 بسته امنیتی را دریافت خواهند کرد. هر دوی آنها تغییرات مشابهی را دریاف می کنند، به جز این استثنا که گوشی U1 نیز “بهینه سازی جزئی جلوه دوربین ” را اضافه کرده است. این گوشی که به عنوان یک گوشی میان رده کمپانی جوان Realme شناخته می شود، مجهز به یک دوربین سلفی درجه 25 مگاپیکسلی است که همچنین به فناوری چهار در یک پیکسل، زیباساز real-time،نویزگیر مالتی فریم و حالت ویژه شب مجهز است.

گوشی Realme U1 قدرت پردازش خود را از چیپست Helio P70 می گیرد، 3 یا 4 گیگابایت RAM دارد، حافظه داخلی آن 32 یا 64 گیگابایت است که از طریق کارت حافظه قابل ارتقا است و یک نمایشگر 6.3 اینچی +full HD را شامل می شود که در بالای آن یک ناچ قطره ای قرار دارد.

ویژگی های جدید گوشی های ریلمی

دیگر موارد جدید در این گوشی ها

دیگر مواردی که در این اپدیت باید انتظار انها را بکشید، سوئیچ داده ها در پنل نوتیفیکیشن، پشتیبانی Cloner از برنامه برای سایر برنامه های شخص ثالث، عملکرد قفل دستی که با فشار طولانی مدت دکمه پاور کار می کند  و بهینه سازی دیجیتال گوگل است. علاوه بر این ، برخی از رابط کاربری سیستم بهینه شده است ، و سبک مرکز اطلاع رسانی دوباره طراحی شده است.

نسخه جدیدی که اکنون به بازار عرضه شده RMX1831EX_11_C.15 برای Realme U1 و CPH1861EX_11_C.45 برای Realme است. در حال حاضر این اپدیت به تعداد حدود 5٪ از کاربران رسیده است و صاحبین این دستگاه ها باید در روزهای آینده بروزرسانی مناسب را دریافت کنند.

دیگر موارد جدید در این گوشی ها

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها