به روز رسانی اندروید 9 برای وان پلاس؛ نوبت وان پلاس 5 و وان پلاس 5T فرا رسید

0
258
به روز رسانی اندروید 9 برای وان پلاس؛ نوبت وان پلاس 5 و وان پلاس 5T فرا رسید

به روز رسانی اندروید 9 برای وان پلاس یکی از موضوعاتی است که حواشی بسیار زیادی به همراه داشته، این برند محبوب چینی قابلیت های ویژگی های یک گوشی هوشمند پرچمدار را در اختیار کاربران قرار می دهد و در بخش نرم افزاری نیز قدرت بالایی دارد.

آخرین گوشی های هوشمندی که اندروید 9 را دریافت کردند را باید وان پلاس 3 و وان پلاس 3T دانست.  این به روز رسانی سومین آپدیت بزرگ این گوشی هوشمند به شمار می رود. تعداد محدودی از گوشی های هوشمند این به روز رسانی را دریافت می کنند، روز گذشته نیز اخباری منتشر شد که گوشی های وان پلاس 5 و وان پلاس 5T نیز این قابلیت را دریافت می کنند.

وان پلاس 5 و وان پلاس 5T در سال 2017 رونمایی شد. گوشی های هوشمند این برند با اندروید 7 رونمایی شدند، و در طول سال های اخیر اندروید 8 و 9 را دریافت کرده اند، حال اخباری از کمپانی وان پلاس منتشر شده که نشان می دهد این گوشی های هوشمند اندروید 9 را دریافت می کنند.به روز رسانی اندروید 9 برای وان پلاس یکی از موضوعاتی است که حواشی بسیار زیادی به همراه داشته

به روز رسانی اندروید 9 برای وان پلاس چه قابلیت هایی را برای گوشی های وان پلاس ایجاد می کند

در کنار این موضوع بیان شد که گوشی های هوشمند سری 5 و سری 6 وان پلاس قابلیت های Fnatic Mode ، Zen Mode و رکوردر صفحه نمایش را دریافت می کنند. در کنار این موارد حالت پاسخ سریع در حالت افقی صفحه نمایش و همچنین بهبود وضعیت رم از قابلیت های دیگر این به روز رسانی است.

به روز رسانی اندروید 9 برای وان پلاس بدون شک می تواند یک خبر بسیار خوب برای چینی ها به شمار رود که این محصول را به عنوان بهترین انتخاب برای خود می دانند، وان پلاس 5 و وان پلاس 5T دو گوشی هوشمند وان پلاس هستند که شباهت های بسیاری با یکدیگر از نظر سخت اقزاری دارند، با این وجود نسخه 5 دارای نسبت تصویر 16 به 9 است و نسخه دیگر و گران قیمت تر با نسبت تصویر 18 به 9 روانه بازار فروش شد، با این وجود هر دو دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 835 بهره می بردند.به روز رسانی اندروید 9 برای وان پلاس چه قابلیت هایی را برای گوشی های وان پلاس ایجاد می کند

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها