به روز رسانی اندروید 9 سامسونگ به گوشی هوشمند Galaxy J7 Prime 2 رسید

0
1284
به روز رسانی اندروید 9 سامسونگ به گوشی هوشمند Galaxy J7 Prime 2 رسید

دو روز پیش کمپانی سامسونگ اندروید 9 را برای گوشی موبایل Galaxy On7 Prime ارسال کرد، حال این به روز رسانی اندروید 9 به گوشی موبایل Galaxy J7 Prime 2 رسیده و به نظر می رسد در روزهای آینده سایر محصولات این برند نیز به روز رسانی جدید اندروید را دریافت کنند.

به روز رسانی اندروید 9 سامسونگ برای این گوشی هوشمند قابلیت های جالبی را از جمله رابط کاربری جدید این برند کره ای به همراه دارد. این به روز رسانی با شماره مدل G611FFDDU1CSD8 به فروش می رسد و حجمی در حدود یک گیگابایت دارد. این به روز رسانی در کنار بسته امنیتی ماه می در اختیار کاربران قرار می گیرد.در این بخش قصد داریم به مرور ویژگی های جدید به روز رسانی اندروید 9 سامسونگ برای گوشی موبایل Galaxy J7 Prime 2 بپردازیم.

ویژگی های جدید به روز رسانی اندروید 9 برای گوشی هوشمند Galaxy J7 Prime 2

بر اساس اخبار منتشر شده به روز رسانی جدید این گوشی هوشمند قابلیت هایی مانند کیبورد شناور را برای این موبایل به همراه بهبود شرایط باتری به همراه دارد. این ویژگی های موضوعاتی را شامل می شود که از دید بسیاری از کاربران برای این گوشی هوشمند نیاز است. در کنار این دو ویژگی سامسونگ حالت Night Mode را برای کاربران در نظر گرفته که بسیار جالب توجه خواهد بود.ویژگی های جدید به روز رسانی اندروید 9 برای گوشی هوشمند Galaxy J7 Prime 2

به روز رسانی جدید سامسونگ برای تمام گوشی های هوشمند یاد شده در طور هفته های آینده در اختیار کاربران قرار می گیرد و می توان این محصول را به روش همیشگی از طریق تنظیمات این گوشی هوشمند به روز رسانی کرد. برای دریافت این به روز رسانی باید به بخش تنظیمات گوشی موبایل رفت و در قسمت به روز رسانی نرم افزاری مشاهده کرد که آیا این نسخه آپدیت برای گوشی هوشمند شما نیز ارسال شده یا در طول روزهای آینده در اختیارتان قرار می گیرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها