به روز رسانی جدید و جذاب اینستاگرام

0
2062

کالاسودا_اینستاگرام از امروز به کاربران اجازه می دهد که برای سیستم احراز هویت ثبت نام کنند. این برنامه همچنین سیستم امنیتی خود را تقویت کرده است.

اکانت هایی که مخاطبان زیادی دارد اکنون می توانند از طریق فرمی در برای احراز هویت به صورت مستقیم اقدام کنند. این موضوع جایگزین این قضیه شده است که یک روزی اینستاگرام شما را به عنوان یک کاربر اصلی تایید کند یا اینکه این احراز هویت را از بازارهای سیاه خریداری کنید.

برای کار شما به داخل پروفایل خود می روید و در قسمت تنظیمات گزینه درخواست احراز هویت را انتخاب می کنید. سپس شما نام کاربری ، اسم کامل و اطلاعات قانونی خود را وارد می کنید و پس از مدت زمانی نامعلوم اینستاگرام پاسخ شما در زمینه تایید و یا عدم تایید را ارسال می کند.

امنیت پیشرفته

این شرکت در تلاش است تا امنیت این برنامه را افزایش دهد. شما می توانید با استفاده از سیستم احراز هویت دو مرحله ای امنیت اکانت خود را افزایش دهید.

افزونه جدید این برنامه به این صورت است که اطلاعات کامل اکانت های پرطرفدار اعم از زمان عضویت ، نام های کاربری مختلف آن ، نام صاحب اکانت ، کشور فعالیت و خیلی موارد دیگر برای کاربران رونمایی می شود.

این ارتقا در فضای امنیتی شبکه های اجتماعی در سال ۲۰۱۶ برای تمام برنامه اعلام شد تا از این طریق اکانت کاربران حفظ شود و مشکلی آنها را تهدید نکند.

این ارتقا امنیتی بیشتر برای اکانت های پرطرفدار مزیت دارد و آنها می توانند از امنیت اکانت خود مطمئن باشند.

به روز رسانی اخیر اینستاگرام صرفا به دلیل افزایش امنیت آن بوده است و دلیلی باشد تا کاربران واقعی دیده شوند.

البته اینستاگرام این موضوع را تایید کرده است که باید بازیگرانی که ادای کاربر واقعی در می آورند را از این برنامه بیرون کنیم!

توضیحاتی در مورد برنامه اینستاگرام

اینستاگرام شبکه اجتماعی همرسانی عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر همرسانی کنند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای تصاویرشان استفاده کنند. محدودیت همرسانی ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است.

اینستاگرام زمانی که کوین سیستروم و مایک کرایگر روی پروژه چندمنظوره اچ‌تی‌ام‌ال۵ که Burbn نام داشت و در واقع مربوط به عکاسی با موبایل بود، در سان فرانسیسکو توسعه یافت.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها