به روز رسانی ویندوز 10 حذف رمز عبور را در ویندوز هلو به همراه دارد

0
279
به روز رسانی ویندوز 10 حذف رمز عبور را در ویندوز هلو به همراه دارد

به روز رسانی جدید ویندوز 10 شرایط جالبی را برای ویندوز هلو پس از کسب دریافت تاییدیه FIDO2 به همراه دارد. بر اساس اخبار موجود در این به روز رسانی شرایطی ایجاده شده که نیازی به استفاده از رمز عبور نیست و مایکروسافت این کار را بر اساس تکنولوژی مبتنی بر بیومتریک انجام می دهد.

این موضوع تاثیر بسیار زیادی روی ساده تر شدن وظایف کاربران دارد و نیازی به استفاده از رمزهای مختلف نیست. این موضوع پس از دریافت گواهی FIDO2 برای ویندوز هلو ایجاد شده و اجازه می دهد بر مبانی سیستم بیومتریک برای اهراز هویت استفاده از رمز عبور حذف شود.

خداحافظی با رمز های عبور

کمپانی مایکروسافت این موضوع را به خوبی می داند که کاربران به استفاده از رمز های عبور علاقه ای ندارند و تنها هکر ها از حضور رمزهای عبور خوشحال می شوند. در کنار این موضوع کاربران معمولا رمز های بسیار ساده ای را انتخاب می کنندو هکر ها به سادگی به سیستم های خانگی وشخصی آن ها دسترسی پیدا می کنند از این رو حضور رمز های عبور گاهی تاثیر خاصی روی امنیت کاربران ندارد.

کمپانی مایکروسافت سال گذشته ویندوز هلو را ایجا دکرد تا بتواند بر مبنای فناوری مبتنی بر بیومتریک شرایطی را ایجاد کند که کاربران بتوانند برای تایید دسترسی امن از اثر انگشت یا تشخیص چهره استفاده کنند.به روز رسانی جدید ویندوز 10 شرایط جالبی را برای ویندوز هلو پس از کسب دریافت تاییدیه FIDO2 به همراه دارد

ویندوز هلو در حال حاضر تاییده مورد نیاز خود را دریافت کرده تا بتواند استاندارهای مناسبی را برای ورود و خروج آسان و ایمن از وب سایت ها آن استفاده کند. FIDO2 به طور کلی بسیار ساده است و امنیت رمزگذاری در آن نیز به مراتب قدرتمند تر از کلمات و رمز های عبور است و محافظت بیشتری در برابر حملات مختلف دارد. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که شما نمی توانید رمزهای عبور خود را از بین ببرید و به آن ها نیاز خواهید داشت اما این موضوع را در نظر بگیرید که این تاییدیه به شما اجازه می دهد تا از اثر انگشت و تشخیص چهره خود در کنار رمز عبور استفاده کنید.

این موضوع را در نظر داشته باشید که با به روز رسانی ویندوز 10 به نسخه 1903 می توانید از ویندوز هلو همراه با ویژگی های یاد شده استفاده کنید. گوگل کروم، مایکروسافت اج و موزیلا از این فناوری مبتنی بر بیومتریک پشتیبانی می کنند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها