این گوشی ارزان قیمت هواوی مناسب برای عکاسان مبتدی است

0
410
این گوشی ارزان قیمت هواوی مناسب برای عکاسان مبتدی است

گوشی Huawei Y7 Prime 2018، یکی از گوشی های بهینه سازی شده سری Y7 هواوی است که با دارا بودن لنزهای قدرتمند دوگانه و دوربین سلفی می تواند یکی از گوشی های مقرون به صرفه برای عکاسی باشد.

همسطح رده بالایی ها

 گوشی ارزان قیمت و مقرون به صرفه گوشی Y7 Prime های سری هواوی شاید یکی از گوشی هایی باشد که به دلیل کم لطفی ای که به آن شده، آن را در سطحی پایین تر از یک میان قرار داده است، اما نسل جدید این گوشی یعنی Y7 Prime توانسته خود را به رده بالایی ها نزدیک کند.گوشی Y7 Prime 2018، نسل جدیدی از گوشی پیشین این سری یعنی Y7 Prime است که به تکامل رسیده است. این گوشی قیمتی کاملا مقرون به صرفه دارد و می تواند انتخابی مناسب برای افراد باشد که به دنبال گوشی ای خوش قیمت در بازار ایران هستند. گوشی ارزان قیمت هواوی

دوربین دوگانه با ویژگی بوکه

لنز های 13 و 2 مگاپیکسلی دوربین دوگانه این گوشی با دارا بودن فناوری های جدید حالت بوکه را به عکس های شما خواهند آورد تا از پس زمینه ای تار در عکس ها لذت ببرید و روی سوژه خود فوکوس کنید. همچنین سنسور دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است و زاویه دید گسترده برای سلفی های شما فراهم می آورد و در حالت تصویربرداری پرتره و نمای نزدیک عملکرد قابل قبولی از خود نشان می دهد.

مشخصات فنی

این گوشی ارزان قیمت هواوی با یک پردازنده اسنپدراگون 430 ، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده که به اسلات میکرو SD نیز برای افزایش میزان ذخیره سازی مجهز است. CPU این گوشی نیز از نوع هشت هسته ای و GPU 505 آدرنو است. صفحه نمایش این گوشی تقریبا 6 اینچی ( 5.99 اینچ) با کیفیت +FHD و وضوح 1440 در 730 پیکسلی، نسبت تصویر 18 به 9 را برای شما ارائه خواهد کرد که یکی از نقاط قوت این گوشی محسوب می شود. حاشیه های بالا و پایین صفحه نمایش کم است و همین به زیبایی طراحی این گوشی افزوده است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها