به روز رسانی گوگل ترنسلیت با قابلیت شگفت های انگیز دوربین مترجم گوگل منتشر شد

0
1180
به روز رسانی گوگل ترنسلیت با قابلیت شگفت های انگیز دوربین مترجم گوگل منتشر شد

گوگل ترنسلیت(Google Translate) نسخه اندرویدی به تازگی به روز رسانی جدیدی را دریافت کرده است که زبان های بیشتری را در بخش دوربین مترجم گوگل یا همان Instant Camera translation در اختیار کاربران قرار می دهد. در واقع این به روز رسانی بیش از زبان دیگر را به این بخش اضافه کرده است.

با دریافت این به روز رسانی شما می تواند از طریق دوربین و این قابلیت جذاب متن های مورد نیاز خود به زبان هایی مانند عربیريال هندی، ویتنامی و…. ترجمه کنید. با این به روز رسانی مهم می توانید در قابلیت  Instant Camera translation برای تبدیل 100 زبان دنیا به یکدیگر استفاده کنید. از این رو دیگر تیازی تیز که در بخش ورودی یا خروجی زبان انگلیسی حتما انتخاب شود. در به روز رسانی های قبلی شما باید یک زبان حتما انگلیسی انتخاب می کردید و این موضوع محدودیت بسیار بزرگی به شمار می رفت.

قابلیت های جدید در به روز رسانی گوگل ترنسلیت

قابلیت های جدید در به روز رسانی گوگل ترنسلیت

در کنار این قابلیت کاربردی رابط کاربری بهینه شده و تجربیات بیشتری را به شما ارائه می دهد که از این میان می توان به ساه حالت Instant، Scan و Import اشاره کرد که می تواند بسیاری از نیاز های کاربران را در روزهایی که گوگل ترنسلیت محدودیت های زبانی را برای کاربران حذف کرده است، جذابیت های بسیار خواهد داشت.

در کنار این موضوع کمپانی گوگل ادعای بسیار جالبی انجام داده است و این موضوع را بیان کرده است که ویژگی ترجمه مستقیم به شکل بسیار خوبی بهبود پیدا کرده و بیش از 50 درصد خطاهای آن کاهش پیدا کرده است. در حال حاضر برای دستگاه های محدودی این به روز رسانی در اختیار کاربران قرار گرفته و منتشر شده است با این وجود در روز های آینده دستگاه های بیشتری از این ویژگی پشتیبانی می کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها