بیانیه‌ی هوآوی در مورد آپدیت موبایل‌های مجهز به سرویس گوگل

0
2293

افرادی که گوشی‌های هوشمند قبلی هوآوی با سرویس گوگل (GMS) را خریداری کرده‌اند، ممکن است بعد از مشکلات هوآوی با آمریکا، نگران شده باشند. از آنجایی که هوآوی دیگر به نرم افزار و فناوری آمریکایی دسترسی ندارد، کاربران فعلی هوآوی با سرویس گوگل این سؤال را دارند که آیا هنوز هم دستگاه‌های آن‌ها به روزرسانی های سیستمی یا وصله‌های امنیتی را دریافت می‌کند؟ طبق بیانیه‌ی هوآوی پاسخ این سؤال مثبت است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از technave، به گفته غول فناوری چینی، “این گوشی‌ها به روزرسانی های سیستم و لایه‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. همه تلفن‌های هوآوی که از قبل Google Play را برروی گوشی‌های خود دارند؛ هنوز هم می‌توانند از فروشگاه Play برای دانلود و به روزرسانی برنامه‌ها استفاده کنند.

اگرچه این ممنوعیت مدتی است که وجود داشته و هر روز بیشتر می‌شود؛ اما هوآوی هنوز هم توانسته فروش خود را در چنین شرایط سختی حفظ کند. با این حال، بزرگ‌ترین مشکل سازنده تلفن‌های هوشمند چینی ، نیاز آن به کمپانی‌های سازنده‌ی تراشه است، زیرا TSMC دیگر نمی‌تواند بعد از 14 سپتامبر با HUAWEI کار کند. از نظر نرم افزاری، این شرکت مشکل کمتری داشته و به سیستم HarmonyOS خود اطمینان دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها