بیت کوین؛ راهی برای فرار از محدودیت های بانکی

0
223
بیت کوین؛ راهی برای فرار از محدودیت های بانکی

ارز دیجیتالی یا بیت کوین به دلیل تبعیت نکردن از قوانین بانک های جهانی می تواند راهی برای حل مشکلات بانکی ایران تلقی شود.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، ارتباط بانکی جهانی یکی از نیازهای روزمره است که متاسفانه به دلیل مشکلات خارجی در ایران این ارتباط کمرنگ شده است. محدودیت هایی که در خصوص روابط بانکی خارجی ایران ایجاد شده بی شمار است و در نتیجه مشکلات فراوانی برای اقتصاد ایجاد می کند.

یکی از راه های فرار از این محدودیت ها استفاده از ارزهای دیجیتالی یا ارزهای رمزنگاری شده است که معروفترین نوع آن ها بیت کوین محسوب می شود. استخراج و خرید بیت کوین کمی سخت است اما می توان به آن دست یافت.

نصب کیف پول بیت کوین، پیدا کردن فروشنده معتبر بیت کوین (سایت یا فرد حقیقی(، انتقال پول به فروشنده و دادن آدرس کیف پول برای دریافت بیت کوین‌های خریداری شده و انتقال بیت کوین از فروشنده به کیف پول شما مراحل خرید این ارز دیجیتالی است.

بیت کوین امروز در دنیا ارزش ویژه ای یافته و در ایران هم از ارزش بالایی برخوردار است.

در زمان لحظه این خبر هر یک بیت کوین 2 میلیارد و 191 میلیون و 565 هزار و 250 تومان می ارزد که بنا به میزان عرضه و تقاضا و همچنین کاهش یا افزایش ارزش پول ایران این میزان امکان تغییر دارد.

این ها در حالی است که وضعیت قانونی بیت کوین در کشورهای مختلف هنوز شفاف‌سازی نشده است اما برای مردم غیرقانونی نیست. این ارز دیجیتالی به شدت پرنوسان است و سرمایه‌گذاری در آن می‌تواند دارای ریسک بسیاری باشد. همچنین از نظر امنیت شبکه بیت کوین تاکنون هک نشده است اما کیف پول‌ها و صرافی‌ها می‌توانند هک شوند.

گفتنی است، تعداد واحدهای بیت کوین محدود به ۲۱ میلیون واحد است و تنها ۲۱ میلیون واحد بیت کوین وجود خواهد داشت. تا کنون بیش از 11 میلیون واحد از آن استخراج شده است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها