تاریخ انتشار احتمالی Elden Ring مشخص شد

0
110

بازی مورد انتظار Elden Ring که ساخته جدید استودیو فرام سافتور است احتمالا اوایل تابستان سال آینده منتشر خواهد شد.

به گزارش کالاسودا به نقل از گیمفا، فرام سافتور امکان جالبی را در سایت خود قرار داده که در آن کاربر می‌تواند با انتخاب از میان بازی‌های این کمپانی کارت پستال مخصوص به سال نوی میلادی آن‌ها را دریافت کنند.

جالب توجه است که در این کارت پستال‌ها به تاریخ عرضه بازی Elden Ring هم اشاره شده و ما در ماه ژوئن (خرداد و تیر ۱۳۹۹) باید منتظر عرضه این بازی باشیم. هنوز مشخص نیست که مشخص شدن تاریخ حدودی انتشار این بازی از قصد انجام شده یا کارمندان فرام سافتور به اشتباه آن را لو داده‌اند.

سازندگان Elden Ring تا به حال در مورد دادن اطلاعات از این بازی بسیار محتاطانه عمل کرده‌اند. به طوری که هنوز جزییات چندانی از گیم پلی بازی نمی‌دانیم. تنها مشخص شده که جرج آر.آر مارتین معروف که بیشتر از همه او را به خاطر Game of Thrones می‌شناسیم در نوشتن داستان بازی و به‌خصوص طراحی کاراکترها و دنیای بازی به فرام سافتور کمک کرده است.

این بازی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد. جدیدترین بازی فرام سافتور یعنی Sekiro: Shadow Die Twice از نظر بیشتر سایت‌ها و نشریات معتبر حوزه ویدیو گیم به عنوان بهترین بازی سال ۲۰۱۹ انتخاب شد. به همین دلیل بسیاری در مورد برای بازی جدید هیدتاکا میازاکی ‌و تیمش حسابی هیجان زده هستند

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها